home Icon
  • Arizona
  • Finiks
home Icon

Virtuelna kancelarija u Finiksu

/Trenutno prisustvo/RADNI PROSTOR NA ZAHTEV
Izgradite prisustvo svoje kompanije pomoću virtuelne kancelarije na lokaciji u Finiksu. Naša velika globalna mreža radnih prostora omogućava Vam stvarnu poslovnu adresu na ekskluzivnim lokacijama, gde ćete imati veliki izbor opcija za upravljanje poštom i primanja poziva, kao i pristup salama za sastanke i radnim stolovima gde god Vam je to potrebno.
Kako možemo da Vam pružimo podršku u Finiksu:
  • bullet IconProfesionalna poslovna adresa na ekskluzivnoj lokaciji
  • bullet IconDostupna je opcionalna usluga za upravljanje pozivima
  • bullet IconKrediti za globalne poslovne salone i dnevne kancelarije sa izabranim planovima
Kupite odmah
phone iconIli nas pozovite na broj+44 20 3839 9912

Fleksibilan radni prostor projektovan prema Vašim potrebama

Naše fleksibilne i u potpunosti podesive kancelarije za iznajmljivanje dostupne su na sat, dan ili na period koji Vam je potreban.

Privatne kancelarije

Veliki broj potpuno opremljenih kancelarija spremnih za korišćenje, koje sadrže sve što Vam je potrebno za početak rada.

  • calendarMesečno ili godišnje
  • TeamsTimovi svih veličina
Od $ 199 po osobi mesečno

Prilagođene kancelarije

Kada standardna rešenja nisu dovoljna. Prilagodite sve aspekte svog prostora, uključujući nameštaj i brendiranje.

  • brandMesečno ili godišnje + prilagođeno
  • TeamsTimovi svih veličina
Od $ 199 po osobi mesečno

Kancelarije za dnevni rad

Profesionalne kancelarije na zahtev. Savršeno rešenje kada Vam je potrebno da prionete na posao i postignete najbolje rezultate.

  • 24 hour accessNa sat ili na dan
  • TeamsTimovi svih veličina
Od $ 59 po danu

Članstvo za kancelarije

Fleksibilan pristup kancelarijama za dnevni rad, u vreme i na mestu po Vašem izboru, na hiljadama lokacija širom sveta.

  • Flexible payment5, 10 ili neograničen broj dana mesečno
Od $ 225 mesečno

Potrebna Vam je pomoć?

Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

  • Agenti dostupni širom sveta.
  • Razgovarajte o različitim opcijama.
  • Preuzmite personalizovanu ponudu
  • Prijavite se i počnite
Rezervišite privremeno radno mesto na dan ili stalno radno mesto na nekoj od više hiljada lokacija.

Rezervisano radno mesto

Iznajmite neograničen broj radnih mesta po potrebi u dinamičnim deljenim kancelarijama. U ponudu su uključene poslovna adresa i opcije za skladištenje.

  • Office deskRezervisani stalni radni prostor
Od $ 189 po osobi mesečno

Dnevni zajednički rad

Pristup na zahtev inspirativnim prostorima otvorenog tipa za zajednički rad, tako da je sto na raspolaganju kad god Vam je potreban.

  • 24 hour accessPrivremeno radno mesto po satu ili po danu
Od $ 29 po danu

Članstvo za zajednički rad

Češće su Vam potrebna privremena radna mesta? Iznajmite radni sto na 5, 10 ili neograničen broj dana svakog meseca.

  • Flexible paymentPrivremeno radno mesto onoliko često koliko vam je potrebno
Od $ 119 mesečno

Potrebna Vam je pomoć?

Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

  • Agenti dostupni širom sveta.
  • Razgovarajte o različitim opcijama.
  • Preuzmite personalizovanu ponudu
  • Prijavite se i počnite
U zavisnosti od toga u kojoj meri je potrebno Vaše fizičko ili virtuelno prisustvo, imamo paket koji odgovara Vašem poslovanju.

Poslovna adresa

Gradite svoje poslovanje i razvijajte kredibilitet pomoću virtuelne adrese kompanije na nekoj od preko 4000 lokacija.

  • GlobalVirtuelno prisustvo na svakom mestu.
Od $ 59 mesečno

Virtuelna kancelarija

Prestižna poslovna adresa, sa javljanjem na telefonske pozive, virtuelnim recepcionerom i pristupom našoj globalnoj mreži poslovnih salona.

  • KancelarijeNaš najpopularniji paket
Od $ 165 mesečno

Virtuelna kancelarija plus

Sve u našem paketu virtuelnih kancelarija, uz pristup salama za sastanke i 5 dana za kancelarije svakog meseca.

  • ČlanstvoNaš sveobuhvatni paket
Od $ 235 mesečno

Potrebna Vam je pomoć?

Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

  • Agenti dostupni širom sveta.
  • Razgovarajte o različitim opcijama.
  • Preuzmite personalizovanu ponudu
  • Prijavite se i počnite
Sale za sastanke za svaku namenu, bilo gde u svetu. Dostupnost na sat, na dan ili na period koji Vam je potreban.

Sala za sastanke

Savršena mesta za sastanke, saradnju i intervjue. Dostupno na sat, sa našim timom za podršku u okviru centra.

  • Pošaljite upit sadaIzbor od preko 10.000
Od $ 25 po satu

Sale za intervjue

Profesionalni privatni prostori za intervjue sa kandidatima, godišnje procene ili vođenje istraživačke grupe.

  • TeamsOstavite pravi utisak
Od $ 25 po satu

Sala za obuku

Savršeno kada Vam je potreban namenski prostor sa stolovima, belim tablama i ekranima za sesije obuke.

  • No capitalOpremljeno za učenje
Od $ 25 po satu

Sale za sastanke odbora

Profesionalne kancelarije na zahtev. Savršeno rešenje kada Vam je potrebno da prionete na posao i postignete najbolje rezultate.

  • TeamsImpresivan prostor
Od $ 25 po satu

Potrebna Vam je pomoć?

Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

  • Agenti dostupni širom sveta.
  • Razgovarajte o različitim opcijama.
  • Preuzmite personalizovanu ponudu
  • Prijavite se i počnite

Virtuelna kancelarija u Finiksu

    One Renaissance Tower

    2 N Central Ave Suite 1800, Phoenix, AZ, 85004, USA

    Located in the heart of Phoenix’s central business district, One Renaissance Tower is an exciting creative workspace in a premier downtown address. It’s prominent exterior and contemporary design provides a unique and innovative working environment that caters to your business as it grows. One Renaissance Tower is an exclusive location offering the best access to government buildings, ASU’s college campus and sports and entertainment venues. Collaborate with like-minded professionals and spark new ideas in an inspiring and energizing environment.

    Access the Metro Light Rail Station in less than one minute and explore everything downtown Phoenix has to offer. In addition to a premium selection of restaurants onsite, experience local chef creations at Collier Center and cafes buzzing along the avenue. Tap into the art and culture at nearby museums and galleries for inspiration. When the work day is done, head over to Arizona Center Mall for some retail therapy or take in a Suns or Diamondbacks game at Chase Field and Talking Stick Arena.

    Privatne kancelarije od$ 259 mesečnoPreuzmite ponudu
    Kancelarije za dnevni rad od$ 85 dnevnoRezervišite odmah

    135 N 2nd Ave

    135 N 2nd Ave Suite 600, Phoenix, AZ, 85003, USA

    Create a strong business reputation when you book modern office space in Phoenix, Arizona. Make your mark in the largest growing city in the US – Phoenix’s booming economy has experiences significant growth in recent years with key industries including healthcare, technology, manufacturing and education. Take advantage of the city’s extensive transportation network including the local bus service which stops a 3-minute walk away from the shared office at Van Buren St & 1st Av bus stop, Sky Harbor International Airport which is 8km away and a well-developed system of light-rail services, highways and freeways.

    Invite prospective clients to our state of the art shared workspace based on the 6th floor of this stunning building. Complete with open-plan coworking areas, fully-stocked kitchens, breakout areas and private meeting rooms, this dynamic office space is sure to enhance your reputation in the Phoenix business community. Become a part of our professional workspace and enjoy access to our onsite doggy daycare and childcare facilities if needed. Choose the way you work. Settle into your own customisable office with a dedicated desk or work flexibly and hot-desk wherever you’re most comfortable. After work, explore the city’s vibrant arts scene which includes museums, theatres and galleries.

    red-dot-label

    Centar se uskoro otvara

    Privatne kancelarije od$ 305 mesečnoPreuzmite ponudu
    Kancelarije za dnevni rad od$ 99 dnevnoRezervišite odmah

    2025 N 3rd St

    2025 N 3rd St Suite B300, Phoenix, AZ, 85004, USA

    Energise your band with flexible office space on 3rd Street. Position your business in downtown Phoenix and make the most of a sought-after workspace in the heart of the city, just two blocks away from a 50,000-seat stadium. Admire the pretty garden patios outside your office and make a great first impression with guests as you park in our private on-site car park. When you’re commuting or gathering teams, make travel easy using the excellent transport options nearby. You can walk to the light rail stop on 3rd and Jefferson from the office, and you can access I-10 or I-17 in minutes by car.

    Start your day with a great tasting coffee from our fully stocked kitchen and feel extra focused in a workspace filled with lots of natural light. Connect to our super-fast WiFi and bring out your best work in ultra-modern spaces. Meet potential clients in our dedicated coworking areas and share knowledge with like-minded professionals. Use all the latest tech, from smart boards to projectors, to level up your presentations and help your meetings go to plan. When your work is done, go for a walk around the office and discover the amazing amenities on your doorstep.

    Privatne kancelarije od$ 239 mesečnoPreuzmite ponudu
    Kancelarije za dnevni rad od$ 109 dnevnoRezervišite odmah

    Century Link Tower

    20 East Thomas Road Century Link Tower, Suite 2200, Phoenix, AZ, 85012, USA

    Settle into the flourishing entrepreneurial hub in midtown, where innovation meets convenience just outside the heart of the city. Century Link Tower is easy to reach by rail, bus or car, making it a handy place to base your business.

    Enjoy unobstructed views of the Camelback and Squaw Peak Mountains from the 22nd floor as you work, meet and make plans for the future. You’ll be able to find the right work-life balance with a gym, golf course and country club nearby.

    Privatne kancelarije od$ 295 mesečnoPreuzmite ponudu
    Kancelarije za dnevni rad od$ 95 dnevnoRezervišite odmah

    Paketi za kancelarije za redovan pristup.

    Članstva za kancelarije omogućavaju pristup lokacijama u svakom većem mestu i gradu. Sa niskim cenama i fleksibilnim uslovima.

    Kancelarije (mesečne cene)

    5 dana$ 225 mesečno
    10 dana$ 319 mesečno
    30 dana$ 549 mesečno

    Pokrili smo teritoriju Finiks

    Phoenix is a vibrant hub with a welcoming feel, and home to major branches of Fortune 500 companies. Establish your business amongst the greats with a Virtual Office, and have the opportunity to stop by to work or meet as you need it.

    Virtuelne kancelarije u Finiksu koje su prave za Vas
    Enjoy the benefits of an address in one of the fastest-growing, most vibrant areas in the United States. Whether you’re looking for a mailing address for your home-based business or a location close to your clients, a Virtual Office gives you a strong presence in the city. Our trained receptionists can take your calls and handle mail, leaving you free to focus on the day’s work. And for when you need a less virtual space to work from, stop by and use our desks for the day.
    Istražite druge oblasti u Finiksu
    Virtuelna kancelarija u centru Feniksa (1)
    Ili istražite celu mrežu virtuelnih kancelarija u Arizoni .

    Odgovori na vaša pitanja o virtuelnoj kancelariji u Finiksu

    Naš tim je spreman da odgovori na vaša pitanja.
    Organizujte svoje poslovanje u Finiksu pomoću virtuelne kancelarije. U ovoj oblasti dostupan je širok izbor lokacija virtuelnih kancelarija, sa cenama u rasponu od $ 59 mesečno do $ 141 mesečno.
    Ponuda kompanije Regus sadrži širok asortiman usluga profesionalnih virtuelnih kancelarija u Finiksupomoću kojih možete u potpunosti da iskoristite svaku priliku. Izaberite novu poslovnu adresu na ekskluzivnoj lokaciji u okviru naših paketa virtuelnih kancelarija. Možemo da Vam obezbedimo i lokalni broj telefona, kao i usluge upravljanja pozivima i prosleđivanja pošte, kako biste mogli da se fokusirate na ono što je važno a ostalo prepustite nama. Naši paketi virtuelne kancelarije i virtuelne kancelarije plus omogućavaju i neograničen pristup našim poslovnim salonima. Paket plus podrazumeva i korišćenje kancelarije ili prostora za zajednički rad pet dana mesečno.
    Ako ne želite da se obavezujete na duže vreme, naše virtuelne kancelarije su dostupne za periode od najmanje jednog meseca uz mesečni ugovor.
    U većini zemalja i regiona, svoju novu adresu virtuelne kancelarije možete da koristite na celokupnom marketinškom materijalu, uključujući veb sajt, vizitkarte i memorandume. Imajte na umu da propisi o virtuelnim kancelarijama zavise od zemlje ili regiona. Na nekim teritorijama paketi možda neće biti dostupni zbog primene ograničenja. U nekim regionima nije dozvoljeno registrovanje kompanije na adresi virtuelne kancelarije. Pre kupovine od svog predstavnika prodaje uvek zatražite informacije o lokalnim zakonima i propisima.
    Znamo da u poslovanju sve može brzo da se promeni. Ako Vam je potrebno premeštanje adrese u drugi centar, obavićemo to umesto Vas bez dodatnih troškova.
    Da biste izmenili ili otkazali svoj plan virtuelne kancelarije, još danas razgovarajte sa nekim od članova našeg tima.
    Vašu poštu možemo da prosleđujemo na dnevnom, nedeljnom ili mesečnom nivou uz malu dodatnu naknadu. Pored toga, Vašu poštu možemo da skeniramo i prosleđujemo je u digitalnom obliku, ili svoju korespondenciju možete da preuzmete lično sa adrese svoje virtuelne kancelarije.
    Sve naše virtuelne kancelarije rade iz stvarnih poslovnih centara u kojima su angažovani profesionalni timovi. Oni će se brinuti za Vašu poštu i prosleđivati Vam korespondenciju, a naši obučeni virtuelni recepcioneri biće spremni da odgovaraju na Vaše pozive.
    Da, možete da iskoristite pogodnosti namenskog regionalnog ili nacionalnog broja i steknete dodatni kredibilitet za svoju lokalnu poziciju.

    * Sve prikazane cene važe u vreme upita i zasnivaju se na 24-mesečnim ugovorima. Cene podležu izmenama i razlikovaće se u zavisnosti od specifičnih izbora proizvoda i usluga. Cene kancelarijskog prostora i zajedničkog rada obračunavaju se na mesečnom nivou po osobi i zavise od dostupnosti inventara. Važe odredbe i uslovi.