home Icon
  • Turska
  • Istanbul
home Icon

Virtuelna kancelarija u Istanbulu

/Trenutno prisustvo/RADNI PROSTOR NA ZAHTEV
Izgradite prisustvo svoje kompanije pomoću virtuelne kancelarije na lokaciji u Istanbulu. Naša velika globalna mreža radnih prostora omogućava Vam stvarnu poslovnu adresu na ekskluzivnim lokacijama, gde ćete imati veliki izbor opcija za upravljanje poštom i primanja poziva, kao i pristup salama za sastanke i radnim stolovima gde god Vam je to potrebno.
Kako možemo da Vam pružimo podršku u Istanbulu:
  • bullet IconProfesionalna poslovna adresa na ekskluzivnoj lokaciji
  • bullet IconDostupna je opcionalna usluga za upravljanje pozivima
  • bullet IconKrediti za globalne poslovne salone i dnevne kancelarije sa izabranim planovima
Kupite odmah
phone iconIli nas pozovite na broj+44 20 3839 9912

Fleksibilan radni prostor projektovan prema Vašim potrebama

Naše fleksibilne i u potpunosti podesive kancelarije za iznajmljivanje dostupne su na sat, dan ili na period koji Vam je potreban.

Privatne kancelarije

Veliki broj potpuno opremljenih kancelarija spremnih za korišćenje, koje sadrže sve što Vam je potrebno za početak rada.

  • calendarMesečno ili godišnje
  • TeamsTimovi svih veličina
Od 3.765 TRY po osobi mesečno

Prilagođene kancelarije

Kada standardna rešenja nisu dovoljna. Prilagodite sve aspekte svog prostora, uključujući nameštaj i brendiranje.

  • brandMesečno ili godišnje + prilagođeno
  • TeamsTimovi svih veličina
Od 3.765 TRY po osobi mesečno

Kancelarije za dnevni rad

Profesionalne kancelarije na zahtev. Savršeno rešenje kada Vam je potrebno da prionete na posao i postignete najbolje rezultate.

  • 24 hour accessNa sat ili na dan
  • TeamsTimovi svih veličina
Od 1.279 TRY po danu

Članstvo za kancelarije

Fleksibilan pristup kancelarijama za dnevni rad, u vreme i na mestu po Vašem izboru, na hiljadama lokacija širom sveta.

  • Flexible payment5, 10 ili neograničen broj dana mesečno
Od 3.085 TRY mesečno

Potrebna Vam je pomoć?

Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

  • Agenti dostupni širom sveta.
  • Razgovarajte o različitim opcijama.
  • Preuzmite personalizovanu ponudu
  • Prijavite se i počnite
Rezervišite privremeno radno mesto na dan ili stalno radno mesto na nekoj od više hiljada lokacija.

Rezervisano radno mesto

Iznajmite neograničen broj radnih mesta po potrebi u dinamičnim deljenim kancelarijama. U ponudu su uključene poslovna adresa i opcije za skladištenje.

  • Office deskRezervisani stalni radni prostor
Od 3.229 TRY po osobi mesečno

Dnevni zajednički rad

Pristup na zahtev inspirativnim prostorima otvorenog tipa za zajednički rad, tako da je sto na raspolaganju kad god Vam je potreban.

  • 24 hour accessPrivremeno radno mesto po satu ili po danu
Od 609 TRY po danu

Članstvo za zajednički rad

Češće su Vam potrebna privremena radna mesta? Iznajmite radni sto na 5, 10 ili neograničen broj dana svakog meseca.

  • Flexible paymentPrivremeno radno mesto onoliko često koliko vam je potrebno
Od 1.755 TRY mesečno

Potrebna Vam je pomoć?

Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

  • Agenti dostupni širom sveta.
  • Razgovarajte o različitim opcijama.
  • Preuzmite personalizovanu ponudu
  • Prijavite se i počnite
U zavisnosti od toga u kojoj meri je potrebno Vaše fizičko ili virtuelno prisustvo, imamo paket koji odgovara Vašem poslovanju.

Poslovna adresa

Gradite svoje poslovanje i razvijajte kredibilitet pomoću virtuelne adrese kompanije na nekoj od preko 4000 lokacija.

  • GlobalVirtuelno prisustvo na svakom mestu.
Od 909 TRY mesečno

Virtuelna kancelarija

Prestižna poslovna adresa, sa javljanjem na telefonske pozive, virtuelnim recepcionerom i pristupom našoj globalnoj mreži poslovnih salona.

  • KancelarijeNaš najpopularniji paket
Od 1.759 TRY mesečno

Virtuelna kancelarija plus

Sve u našem paketu virtuelnih kancelarija, uz pristup salama za sastanke i 5 dana za kancelarije svakog meseca.

  • ČlanstvoNaš sveobuhvatni paket
Od 2.289 TRY mesečno

Potrebna Vam je pomoć?

Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

  • Agenti dostupni širom sveta.
  • Razgovarajte o različitim opcijama.
  • Preuzmite personalizovanu ponudu
  • Prijavite se i počnite
Sale za sastanke za svaku namenu, bilo gde u svetu. Dostupnost na sat, na dan ili na period koji Vam je potreban.

Sala za sastanke

Savršena mesta za sastanke, saradnju i intervjue. Dostupno na sat, sa našim timom za podršku u okviru centra.

  • Pošaljite upit sadaIzbor od preko 10.000
Od 225 TRY po satu

Sale za intervjue

Profesionalni privatni prostori za intervjue sa kandidatima, godišnje procene ili vođenje istraživačke grupe.

  • TeamsOstavite pravi utisak
Od 225 TRY po satu

Sala za obuku

Savršeno kada Vam je potreban namenski prostor sa stolovima, belim tablama i ekranima za sesije obuke.

  • No capitalOpremljeno za učenje
Od 225 TRY po satu

Sale za sastanke odbora

Profesionalne kancelarije na zahtev. Savršeno rešenje kada Vam je potrebno da prionete na posao i postignete najbolje rezultate.

  • TeamsImpresivan prostor
Od 225 TRY po satu

Potrebna Vam je pomoć?

Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

  • Agenti dostupni širom sveta.
  • Razgovarajte o različitim opcijama.
  • Preuzmite personalizovanu ponudu
  • Prijavite se i počnite

Virtuelna kancelarija u Istanbulu

    Selenium Plaza 10

    Hakkı Yeten Cad. Selenium Plaza No:10/I Kat: 5-6, Fulya, Istanbul, 34349, TUR

    Get your business noticed with a base in our Selenium Plaza 10 workspace. Towering 22 storeys above ground, this landmark skyscraper provides a prestigious home within easy reach of the famous Levent commercial district.

    Breeze through your to-do list in bright, airy surroundings designed to aid productivity and inspire your next big idea with stunning views over the city. At the end of a busy day, unwind with a meal and a browse at the on-site shopping centre.

    Privatne kancelarije od5.559 TRY mesečnoPreuzmite ponudu
    Kancelarije za dnevni rad od1.969 TRY dnevnoRezervišite odmah

    Kisikli Avenue 28

    Kısıklı Caddesi No:28 Kat 1 & 2, Istanbul, 34662, TUR

    Build your business in Turkey at our modern, easily accessible Kısıklı Avenue 28 workspace. Located just off the D-1 motorway, this is an ideal location for hosting clients and travelling across the city.

    Work through your to-do list in stylish surroundings designed for productivity. Grab your laptop and work at your pace in the comfortable lounge area. When you need to switch off, relax in the shops, restaurants and cinema of the nearby shopping mall.

    Privatne kancelarije od5.179 TRY mesečnoPreuzmite ponudu
    Kancelarije za dnevni rad od2.039 TRY dnevnoRezervišite odmah

    Parima Plaza

    Eski Çırpıcı Caddesi No:8 Parima Residence, Merter, Istanbul, 34010, TUR

    Impress clients with a base at our striking Parima Plaza. Set in a thriving area just off the E5 motorway, this modern venue makes it easy to travel across Istanbul and host your business visitors in style.

    Use the on-site car park for an easy morning commute and feel inspired in bright, tastefully furnished surroundings, complete with colourful artwork and city views. After work, drive to nearby central Istanbul to enjoy the best of its food, culture and entertainment.

    Privatne kancelarije od5.215 TRY mesečnoPreuzmite ponudu
    Kancelarije za dnevni rad od1.609 TRY dnevnoRezervišite odmah

    Trump Tower 2

    Mecidiyeköy Yolu Caddesi No:12 Kat 18, Kule 5, Trump Towers, Istanbul, 34387, TUR

    Provide your team with a sophisticated new home on the 18th floor of this stunning skyscraper. Surrounded by big-name organisations, and with a metro station five minutes’ walk away, our Trump Tower 2 workspace is ideal for business-building and networking across Istanbul.

    Feel inspired with stunning city views from tall windows and collaborate with colleagues over a coffee in the comfortable lounge. Wind down with a workout in the on-site gym, before enjoying the complex’s restaurants, cinema and bowling alley. 

    Privatne kancelarije od6.425 TRY mesečnoPreuzmite ponudu
    Kancelarije za dnevni rad od2.519 TRY dnevnoRezervišite odmah

    Paketi za kancelarije za redovan pristup.

    Članstva za kancelarije omogućavaju pristup lokacijama u svakom većem mestu i gradu. Sa niskim cenama i fleksibilnim uslovima.

    Kancelarije (mesečne cene)

    5 dana3.085 TRY mesečno
    10 dana4.699 TRY mesečno
    30 dana7.359 TRY mesečno

    Pokrili smo teritoriju Istanbul

    Put your business on the map with a virtual office in Istanbul, one of the world’s great cities. You’ll gain an iconic address that is sure to impress clients, while remaining free to work when and where your business calls.

    Virtuelne kancelarije u Istanbulu koje su prave za Vas
    Enjoy the prestige of a world-famous location with a virtual office in Istanbul. Get a prominent address, and keep the flexibility of remote working. Choose for our experienced receptionists to answer your calls and forward your mail, so you’re in contact with clients at all times. And when you need a place to work, it’s easy to book a room.
    Istražite druge oblasti u Istanbulu
    Virtuelna kancelarija u Bešiktašu (3),Virtuelna kancelarija u Sarijeru (2),Virtuelna kancelarija u Sisliju (1)
    Ili istražite celu mrežu virtuelnih kancelarija u Turskoj .

    Odgovori na vaša pitanja o virtuelnoj kancelariji u Istanbulu

    Naš tim je spreman da odgovori na vaša pitanja.
    Organizujte svoje poslovanje u Istanbulu pomoću virtuelne kancelarije. U ovoj oblasti dostupan je širok izbor lokacija virtuelnih kancelarija, sa cenama u rasponu od 909 TRY mesečno do 4.400 TRY mesečno.
    Ponuda kompanije Regus sadrži širok asortiman usluga profesionalnih virtuelnih kancelarija u Istanbulupomoću kojih možete u potpunosti da iskoristite svaku priliku. Izaberite novu poslovnu adresu na ekskluzivnoj lokaciji u okviru naših paketa virtuelnih kancelarija. Možemo da Vam obezbedimo i lokalni broj telefona, kao i usluge upravljanja pozivima i prosleđivanja pošte, kako biste mogli da se fokusirate na ono što je važno a ostalo prepustite nama. Naši paketi virtuelne kancelarije i virtuelne kancelarije plus omogućavaju i neograničen pristup našim poslovnim salonima. Paket plus podrazumeva i korišćenje kancelarije ili prostora za zajednički rad pet dana mesečno.
    Ako ne želite da se obavezujete na duže vreme, naše virtuelne kancelarije su dostupne za periode od najmanje jednog meseca uz mesečni ugovor.
    U većini zemalja i regiona, svoju novu adresu virtuelne kancelarije možete da koristite na celokupnom marketinškom materijalu, uključujući veb sajt, vizitkarte i memorandume. Imajte na umu da propisi o virtuelnim kancelarijama zavise od zemlje ili regiona. Na nekim teritorijama paketi možda neće biti dostupni zbog primene ograničenja. U nekim regionima nije dozvoljeno registrovanje kompanije na adresi virtuelne kancelarije. Pre kupovine od svog predstavnika prodaje uvek zatražite informacije o lokalnim zakonima i propisima.
    Znamo da u poslovanju sve može brzo da se promeni. Ako Vam je potrebno premeštanje adrese u drugi centar, obavićemo to umesto Vas bez dodatnih troškova.
    Da biste izmenili ili otkazali svoj plan virtuelne kancelarije, još danas razgovarajte sa nekim od članova našeg tima.
    Vašu poštu možemo da prosleđujemo na dnevnom, nedeljnom ili mesečnom nivou uz malu dodatnu naknadu. Pored toga, Vašu poštu možemo da skeniramo i prosleđujemo je u digitalnom obliku, ili svoju korespondenciju možete da preuzmete lično sa adrese svoje virtuelne kancelarije.
    Sve naše virtuelne kancelarije rade iz stvarnih poslovnih centara u kojima su angažovani profesionalni timovi. Oni će se brinuti za Vašu poštu i prosleđivati Vam korespondenciju, a naši obučeni virtuelni recepcioneri biće spremni da odgovaraju na Vaše pozive.
    Da, možete da iskoristite pogodnosti namenskog regionalnog ili nacionalnog broja i steknete dodatni kredibilitet za svoju lokalnu poziciju.

    * Sve prikazane cene važe u vreme upita i zasnivaju se na 24-mesečnim ugovorima. Cene podležu izmenama i razlikovaće se u zavisnosti od specifičnih izbora proizvoda i usluga. Cene kancelarijskog prostora i zajedničkog rada obračunavaju se na mesečnom nivou po osobi i zavise od dostupnosti inventara. Važe odredbe i uslovi.