Izvinjavamo se, ne možemo da pronađemo {{term}}. Pokušajte ponovo.
Odgovor kompanije Regus na COVID-19

Fleksibilne kancelarije u Calea Dorobanti 32

No. 32, Calea Dorobantilor, District 1, Bucharest, 010553

Nestled between international embassies and exclusive schools, the high-class office space at the business centre at Piata Romana presents a prestigious and professional persona to visitors and tenants alike. The location is divided into two distinct sections – an old refurbished villa that forms an annex at the back of the plot, and a new 6,000sqm building that forms the front. The Goethe Institute in Bucharest is housed in the villa and ground floor of the structure, while above you’ll find an array of modern office spaces, conference rooms and shared working areas.

Each of the corporate spaces benefits from A-grade facilities, including temperature controls, natural light channelled through floor to ceiling windows and super-fast Wi-Fi coverage throughout. The building’s location in downtown Bucharest, on one of the main boulevards of the city, puts it in the proximity of luxury hotels and top universities. Nearby transport links, such as the A.S.E. Bus Station, Piața Romană Subway Station and Calea Dorobanților Light Rail Station connect you to the wider city, and make commuting simple. Piata Romana is one of the most sought-after commercial areas in the city – a destination for high-end entertainment, shopping and business success.

Više
Šta je raspoloživo

Fleksibilne kancelarije u Calea Dorobanti 32

No. 32, Calea Dorobantilor, District 1, Bucharest, 010553

Nestled between international embassies and exclusive schools, the high-class office space at the business centre at Piata Romana presents a prestigious and professional persona to visitors and tenants alike. The location is divided into two distinct sections – an old refurbished villa that forms an annex at the back of the plot, and a new 6,000sqm building that forms the front. The Goethe Institute in Bucharest is housed in the villa and ground floor of the structure, while above you’ll find an array of modern office spaces, conference rooms and shared working areas.

Each of the corporate spaces benefits from A-grade facilities, including temperature controls, natural light channelled through floor to ceiling windows and super-fast Wi-Fi coverage throughout. The building’s location in downtown Bucharest, on one of the main boulevards of the city, puts it in the proximity of luxury hotels and top universities. Nearby transport links, such as the A.S.E. Bus Station, Piața Romană Subway Station and Calea Dorobanților Light Rail Station connect you to the wider city, and make commuting simple. Piata Romana is one of the most sought-after commercial areas in the city – a destination for high-end entertainment, shopping and business success.

Šta je raspoloživo

+40 212023100

  • Ceo ekran
  • Putokazi
  • Prikaz ulice
Pogledajte sve lokacije u Bucharest

Zašto da odaberete Regus kancelariju?

Opremljene kancelarije

Moderan nameštaj i internet velike brzine uključeni u cenu

Svi sadržaji uključeni u cenu

Platite samo jednu cenu za sve u vezi sa vašim poslovnim prostorom.

Povećajte veličinu

Dodajte još radnih stolova kada zaposlite novo osoblje.

Privremene kancelarije

Organizujte kancelariju kao projektni biro i otkažite svoj plan mesec dana unapred.

Odaberite svoju vrstu kancelarijskog prostora:

Kancelarije sa prozorom u Calea Dorobanti 32 pružaju privatan kancelarijski prostor sa pogledom

Kancelarija sa prozorom

Privatan kancelarijski prostor sa pogledom, dostupan u svim našim centrima.

Unutrašnje kancelarije u Calea Dorobanti 32 pružaju pristupačan kancelarijski prostor.

Unutrašnja kancelarija

Standardna Regus kancelarija, bez pogleda; naš najpovoljniji kancelarijski prostor.

Kancelarijski saloni u Calea Dorobanti 32 predstavljaju kancelariju i salu za sastanke u jednom

Kancelarijski salon

Kombinacija kancelarije i sobe za sastanke; obično sadrži dva radna stola i sto za sastanke.

Prostor za zajednički rad u Calea Dorobanti 32 u deljenom kancelarijskom okruženju.

Zajednički rad

Radni sto u zajedničkoj kancelarijskoj sredini, sa pravilom o zauzimanju deljenih stolova po principu "ko prvi dođe, prvi je uslužen".

Svi sadržaji uključeni u cenu

Platite jednu cenu za potpuno opremljenu kancelariju, uključujući nameštaj, WiFi, telefone, račune za komunalne usluge i recepciju.

Posebno treba da platite samo potrošnu robu kao što su kafa, kopije i pozivi.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Povećavanje po potrebi

  • Nemojte plaćati više kancelarijskog prostora nego što vam je potrebno
  • Započnite sa malim prostorom, dodajte još prostora i radnih mesta sa uvećavanjem Vašeg poslovanja
Kuhinjski deo sa aparatima za pravljenje kafe i čaja

Prilagodite svoju kancelariju

  • Nameštaj, raspored i ukrasi prilagođeni Vašim potrebama
Regus nudi globalno prisustvo, a članstvo za salone je uključeno besplatno

Globalno prisustvo

  • Besplatno obuhvata članstvo za salone
  • Pristup našim salonima za sastanke širom sveta
Bezbedan internet velike brzine dostupan je sa uključenom opremom

Administrativna podrška

  • Osoblje na recepciji je uključeno, kao i upravljanje poštom
  • Pomoć oko administrativnih poslova je na raspolaganju
Siguran internet poslovne klase, WiFi, telefonski uređaji i linije

Tehnologija

  • Siguran internet poslovne klase, WiFi, telefonski uređaji i linije
Zajednički radni prostor u druželjubivom i deljenom okruženju

Radni prostor

  • Moderan, ergonomski kancelarijski nameštaj
  • Profesionalno poslovno okruženje
  • Praktične lokacije u gradovima u kojima poslujete
  • Korišćenje zajedničkih sala za sastanke po satu
Meeting and office facilities at Calea Dorobanti 32

Prostori

  • Recepcioner koji dočekuje goste
  • Zajednička kuhinja sa aparatima za pravljenje čaja i kafe
  • Poslovni salon i manji prostor za odmor
  • Uključeni svi troškovi komunalnih usluga
  • Čišćenje i održavanje kancelarije
  • Pristup štampaču, skeneru i fotokopir aparatu
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Pogodnosti

  • Ekskluzivan pristup programu Regus tržišta, koji nudi popuste kod vodećih brendova
  • Redovan kalendar događaja i aktivnosti Regus zajednice
  • Regus aplikacija za rezervisanje poslovnog prostora i još mnogo toga

Više načina da radite u Bucharest

Nudimo više od običnog kancelarijskog prostora

...

Članstvo pruža globalni pristup radnom prostoru u koji možete prosto navratiti kada vam to odgovara, uz veliki broj različitih nivoa

Članstvo

Globalni pristup radnom prostoru po potrebi, uz veliki broj različitih nivoa članstva koji odgovaraju svakom budžetu i potrebama za radnim prostorom.

Profesionalne sale u Calea Dorobanti 32 za sastanke, usmene prezentacije, obuke i intervjue

Sala za sastanke

Profesionalni prostor za sastanke, prezentacije, obuke i intervjue, uz WiFi, projektore, bele table i podršku našeg tima.

Virtuelne kancelarije u Calea Dorobanti 32 pružaju prestižnu adresu i veliki izbor pratećih usluga

Virtuelna kancelarija

Prava slika vašeg preduzeća, na prestižnoj adresi i sa mnogobrojnim dodatnim uslugama.

Upravljajte svojim kancelarijskim prostorom preko aplikacije Regus

Upravljajte svime gde god da se nalazite

Preuzmite Regus aplikaciju na Apple App Store ili Google Play.

Preuzmite aplikaciju Regus iz prodavnice Apple App Store      Preuzmite aplikaciju Regus iz prodavnice Google Play

Šta nudi Regus kancelarija?

Regus iznajmljuje kancelarijski prostor u poslovnim centrima širom Srbija. Svaka privatna kancelarija može biti nadograđena kako bi se dodalo još stolova ili premeštena bez dodatnih troškova; takođe iznajmljujemo privremene kancelarije za vreme trajanja projekta, sa sukcesivnim jednomesečnim ugovorima.

Naše kancelarije su potpuno opremljene nameštajem, internetom velike brzine, tu je i osoblje na recepciji, a na raspolaganju su i dodatne usluge, kao što su sale za sastanke i virtuelne kancelarije. Na raspolaganju su vam unutrašnje kancelarije, kao i one sa prozorom, a takođe nudimo i nekoliko salona – male kancelarije u kombinaciji sa salama za sastanke.

Hajde da počnemo

Čime god da se bavite, koliki god da je Vaš budžet, pomoći ćemo Vam da pronađete odgovarajući radni prostor.

Hajde da počnemo

Čime god da se bavite, koliki god da je Vaš budžet, pomoći ćemo Vam da pronađete odgovarajući radni prostor.