home Icon
  • Kancelarije
home Icon

Kancelarije

Ako tražite kancelarije atraktivnog dizajna za iznajmljivanje, naši prostori su prikladni za timove svih veličina i potpuno su opremljeni. To omogućava da se usredsredite na razvoj svog poslovanja bez ometanja. Bez obzira na to da li Vam je prostor potreban na kraće vreme, duže vreme ili želite fleksibilan pristup, imamo rešenje za iznajmljivanje kancelarija koje će Vam odgovarati.

Preuzmite ponudu

Poverenje najvećih svetskih kompanija.

Kancelarije

    Fleksibilna rešenja za kancelarije.

    Naše fleksibilne i u potpunosti podesive kancelarije za iznajmljivanje dostupne su na sat, dan ili na period koji Vam je potreban.

    Privatne kancelarije

    Veliki broj potpuno opremljenih kancelarija spremnih za korišćenje, koje sadrže sve što Vam je potrebno za početak rada.

    • calendarMesečno ili godišnje
    • TeamsTimovi svih veličina
    Od £ 45 po osobi mesečno

    Prilagođene kancelarije

    Kada standardna rešenja nisu dovoljna. Prilagodite sve aspekte svog prostora, uključujući nameštaj i brendiranje.

    • brandMesečno ili godišnje + prilagođeno
    • TeamsTimovi svih veličina
    Od £ 45 po osobi mesečno

    Kancelarije za dnevni rad

    Profesionalne kancelarije na zahtev. Savršeno rešenje kada Vam je potrebno da prionete na posao i postignete najbolje rezultate.

    • 24 hour accessNa sat ili na dan
    • TeamsTimovi svih veličina
    Od £ 25 po danu

    Članstvo za kancelarije

    Fleksibilan pristup kancelarijama za dnevni rad, u vreme i na mestu po Vašem izboru, na hiljadama lokacija širom sveta.

    • Flexible payment5, 10 ili neograničen broj dana mesečno
    Od £ 189 mesečno

    Potrebna Vam je pomoć?

    Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

    • Agenti dostupni širom sveta.
    • Razgovarajte o različitim opcijama.
    • Preuzmite personalizovanu ponudu
    • Prijavite se i počnite

    Naše kancelarije za iznajmljivanje sadrže još mnogo toga

    Regus kancelarije sadrže sve što Vam je potrebno da počnete sa radom. Od ergonomskog nameštaja do usluga za podršku Dobijate čak i pristup našim prostorijama za pauze i našoj globalnoj mreži poslovnih salona.

    • Profesionalni timovi za podršku u okviru centra za pružanje pomoći tokom dana
    • flexibleTehnologija poslovne klase i usluge podrške
    • Poslovna adresaPristup našoj globalnoj mreži poslovnih salona
    • appRezervišite sale za sastanke i koristite prostorije za pauzu
    • 24 hr cctv monitoringMi se brinemo za čišćenje, komunalne usluge i obezbeđenje
    • Day officeSve je dostupno sa jednostavnim dnevnim ili mesečnim cenovnim opcijama

    Fleksibilne kancelarije koje se razvijaju zajedno sa Vama

    Svaka naša kancelarija je dostupna pod fleksibilnim uslovima. To Vam omogućava da dodajete više prostora za potrebe svog razvoja, čak i da se preselite na drugu lokaciju, ako Vas Vaš poslovni put odvede na drugo mesto.

    • Low riskFokusirajte se na razvoj svog poslovanja, jer Vaš prostor može da se razvija zajedno sa Vama
    • Poslovna adresaAko treba da se preselite na drugu lokaciju ili otvorite drugu kancelariju, to neće predstavljati problem
    • GlobalNova zapošljavanja su jednostavna – samo dodajte više radnih stanica, a mi ćemo se pobrinuti da se one podese za Vas
    • flexibleAko se kancelarija koja je danas savršena za Vas razlikuje od one koja će Vam biti potrebna sutra, promenite joj konfiguraciju

    Potpuno prilagodljiva kancelarija. U potpunosti Vaša

    Ako tražite kancelarije atraktivnog dizajna za iznajmljivanje, naši prostori su prikladni za timove svih veličina i potpuno su opremljeni. To omogućava da se usredsredite na razvoj svog poslovanja bez ometanja. Bez obzira na to da li Vam je prostor potreban na kraće vreme, duže vreme ili želite fleksibilan pristup, imamo rešenje za iznajmljivanje kancelarija koje će Vam odgovarati.

    Prilagođene kancelarije >
    Iznajmljivanje kancelarije u 3 jednostavna koraka
    1. Izaberite i konfigurišite svoju kancelariju
    Ovde možete da izaberete lokaciju, broj osoba koje će koristiti prostor i vrstu rasporeda koja bi najviše odgovarala njihovom načinu rada.
    2. Poboljšajte kancelariju i prilagodite je
    Nakon toga iskoristite uslugu „Osmislite svoju kancelariju“ kako biste prostor prilagodili svojim pojedinačnim zahtevima. Druga mogućnost je ta da se za rešenja pobrinemo mi.
    3. Potpišite ugovor i uselite se.
    Kada potpišete ugovor, možete da započnete rad u svom novom prostoru. Naš tim stručnjaka će se pobrinuti za sve detalje i izmene u poslednjem trenutku.

    Opremljene kancelarije. Za male, srednje i velike kompanije.

    Bez obzira na to da li ste novoosnovana ili uhodana multinacionalna kompanija, možete da koristite pogodnosti opremljene kancelarije. Pobrinućemo se za Vaš neometan rad i obezbediti podršku koja Vam je potrebna – od osoblja recepcije do usluga održavanja i čišćenja. Tako ćete moći da se fokusirate na svoje poslovanje.

    • PlaceholderZapočinjete sopstveni posao? Potpuno opremljena kancelarija sa podrškom oslobodiće Vas brojnih uobičajenih briga oko pokretanja nove kompanije
    • all inclusiveVelike kompanije mogu da koriste naše opremljene kancelarije za formiranje efikasnog, produktivnog „Hub and Spoke“ sistema
    • adminAko ste kompanija sa već utvrđenom pozicijom, hibridne kancelarije mogu predstavljati sjajnu fleksibilnu i isplativu opciju za Vas.
    • scaleZa kompanije sa brzim razvojem omogućeno je prilagođavanje veličine prostora i pristup stranim tržištima na više hiljada globalnih lokacija

    Potrebno Vam je još više kancelarijskog prostora?

    Želite li slobodu da radite na sopstveni način na više od 4000 lokacija? Regus planovi članstava za kancelarije omogućavaju pristup kancelarijama za dnevni rad na 5, 10 ili neograničen broj dana svakog meseca po jedinstvenoj ceni.

    Pogledajte planove članstava

    Imate pitanje o iznajmljivanju kancelarija

    Ne možete da pronađete odgovor na svoje pitanje? Obratite se našem timu, koji će Vam sa zadovoljstvom pomoći.
    Imamo širok cenovni opseg, koji zavisi od tipa kancelarija koje su Vam potrebne. Cene su uslovljene njihovom veličinom, lokacijom i pozicijom u centru (da li se nalaze pored prozora ili u unutrašnjosti zgrade). Naši stručnjaci za kancelarije mogu Vam pomoći da pronađete pravo rešenje za iznajmljivanje, u skladu sa Vašim potrebama i po odgovarajućoj ceni.
    Da, u našoj ponudi se nalaze privatne kancelarije za iznajmljivanje za jednu osobu, kao i rezervisano mesto za zajednički rad i opcija deljene kancelarije. Ovo rešenje je prikladno za one koji žele da iskoriste prednosti obeju opcija, jer omogućava određeni nivo privatnosti u kombinaciji sa doživljajem otvorenog plana.
    Naši stručnjaci za radni prostor obavestiće Vas o veličinama kancelarija koje su dostupne za iznajmljivanje na Vašoj željenoj lokaciji i porazgovaraće sa Vama o različitim opcijama. Ova veličina koja Vam je potrebna zavisi od toga koliko osoba deli kancelariju i kakvu konfiguraciju želite.
    U ponudi imamo brojne veličine kancelarija za iznajmljivanje: ako želite fleksibilnost kancelarija za dnevni rad sa kraćim boravkom ili radna mesta otvorenog tipa, koji se mogu iznajmiti na 1 sat. Ili možda želite da iznajmite kancelarije na duže vreme – u tom slučaju će za Vas biti prikladnije Vaša sopstvena privatna kancelarija, hibridna kancelarija u centru sa povremenim korišćenjem ili kancelarija za timove. Imamo i opciju virtuelne kancelarije koja Vam omogućava da realizujete poslovno prisustvo sa premijum adresom.
    Znamo da male kompanije ne žele uvek dugoročne obaveze kada je reč o iznajmljivanju kancelarija. Zbog toga naši fleksibilni ugovori mogu da važe od nekoliko nedelja do nekoliko meseci. Pored toga, nudimo pakete članstava, u okviru kojih možete da platite samo ono što Vam je potrebno.
    U jedinstvenu cenu naših kancelarija uključeno je sledeće:
    Nameštaj, kao što su stolovi i stolice
    WiFi poslovne klase i bezbedna tehnologija
    Profesionalna recepcija i tim za upravljanje kancelarijama
    Korišćenje poslovne adrese i upravljanje poštom
    Zajednička kuhinja i pristup 24 sata dnevno i 7 dana nedeljno
    Neograničeni besplatni pristup našoj globalnoj mreži poslovnih salona
    Za kancelarije za iznajmljivanje na raspolaganju su sledeći opcionalni dodaci po dodatnoj ceni:
    Pristup opremi za štampanje i skeniranje
    Upravljanje pozivima i prosleđivanje pošte
    Prilagodljiv raspored u kancelarijama
    Nameštaj i oprema visokog kvaliteta
    Korišćenje dodatnih sala za sastanke
    Sveže pripremljeni čaj, kafa i ketering
    Da. Želimo da Vaš iznajmljeni prostor bude odraz Vašeg poslovanja. Stoga imate opciju da unutrašnjost svojih kancelarija brendirate sopstvenim logotipima i šemama boja, izaberete raspored i dodate sopstveni nameštaj kako biste prostor prilagodili svojim potrebama.
    Da. Naše članstvo za kancelarije za dnevni rad omogućava Vama i Vašem timu da radite gde god Vam je potrebno. Samo izaberite da li želite pet, deset ili neograničen broj poseta mesečno, i kancelarije za iznajmljivanje biće Vam na raspolaganju.
    U našim kancelarijama borave dinamične mešavine kompanija, a omogućavaju se i brojni zajednički prostori za povezivanje i umrežavanje. Možete se opredeliti za iznajmljivanje rezervisanih mesta za zajednički rad, privremenih radnih mesta u zajedničkim radnim prostorima ili prostora otvorenog tipa za zajednički rad.

    Pronađite svoju savršenu kancelariju

    Istražite našu nacionalnu i lokalnu mrežu od preko 4000 lokacija, kako biste za svoj posao pronašli mesto na kome ćete se osećati kao kod kuće.

    * Sve prikazane cene važe u vreme upita i zasnivaju se na 24-mesečnim ugovorima. Cene podležu izmenama i razlikovaće se u zavisnosti od specifičnih izbora proizvoda i usluga. Cene kancelarijskog prostora i zajedničkog rada obračunavaju se na mesečnom nivou po osobi i zavise od dostupnosti inventara. Važe odredbe i uslovi.