home Icon
  • Švajcarska
  • Lozana
home Icon

Sale za sastanke u Lozani

/Rezervišite na sat/Kompletna usluga
U našim salama za sastanke u Lozani omogućava se savršeno okruženje za razmenu ideja sa kolegama, ostavljanje utiska na klijente ili održavanje produktivnih sesija obuke. Naše prostorije za sastanke mogu se rezervisati na sat ili na dan, a naš tim za podršku u okviru centra može da Vam pomogne u svakom trenutku.
Kako možemo da Vam pružimo podršku u Lozani:
  • bullet IconSale za obuku, prostori za događaje i prostori za konferencije
  • bullet IconRezervišite prostor na sat ili na dan
  • bullet IconKancelarije za dnevni zajednički rad na zahtev i po potrebi
Rezervišite odmah
phone iconIli nas pozovite na broj+44 20 3839 9912

Fleksibilan radni prostor projektovan prema Vašim potrebama

Naše fleksibilne i u potpunosti podesive kancelarije za iznajmljivanje dostupne su na sat, dan ili na period koji Vam je potreban.

Privatne kancelarije

Veliki broj potpuno opremljenih kancelarija spremnih za korišćenje, koje sadrže sve što Vam je potrebno za početak rada.

  • calendarMesečno ili godišnje
  • TeamsTimovi svih veličina
Od 339 CHF po osobi mesečno

Prilagođene kancelarije

Kada standardna rešenja nisu dovoljna. Prilagodite sve aspekte svog prostora, uključujući nameštaj i brendiranje.

  • brandMesečno ili godišnje + prilagođeno
  • TeamsTimovi svih veličina
Od 339 CHF po osobi mesečno

Kancelarije za dnevni rad

Profesionalne kancelarije na zahtev. Savršeno rešenje kada Vam je potrebno da prionete na posao i postignete najbolje rezultate.

  • 24 hour accessNa sat ili na dan
  • TeamsTimovi svih veličina
Od 95 CHF po danu

Članstvo za kancelarije

Fleksibilan pristup kancelarijama za dnevni rad, u vreme i na mestu po Vašem izboru, na hiljadama lokacija širom sveta.

  • Flexible payment5, 10 ili neograničen broj dana mesečno
Od 269 CHF mesečno

Potrebna Vam je pomoć?

Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

  • Agenti dostupni širom sveta.
  • Razgovarajte o različitim opcijama.
  • Preuzmite personalizovanu ponudu
  • Prijavite se i počnite
Rezervišite privremeno radno mesto na dan ili stalno radno mesto na nekoj od više hiljada lokacija.

Rezervisano radno mesto

Iznajmite neograničen broj radnih mesta po potrebi u dinamičnim deljenim kancelarijama. U ponudu su uključene poslovna adresa i opcije za skladištenje.

  • Office deskRezervisani stalni radni prostor
Od 319 CHF po osobi mesečno

Dnevni zajednički rad

Pristup na zahtev inspirativnim prostorima otvorenog tipa za zajednički rad, tako da je sto na raspolaganju kad god Vam je potreban.

  • 24 hour accessPrivremeno radno mesto po satu ili po danu
Od 55 CHF po danu

Članstvo za zajednički rad

Češće su Vam potrebna privremena radna mesta? Iznajmite radni sto na 5, 10 ili neograničen broj dana svakog meseca.

  • Flexible paymentPrivremeno radno mesto onoliko često koliko vam je potrebno
Od 145 CHF mesečno

Potrebna Vam je pomoć?

Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

  • Agenti dostupni širom sveta.
  • Razgovarajte o različitim opcijama.
  • Preuzmite personalizovanu ponudu
  • Prijavite se i počnite
U zavisnosti od toga u kojoj meri je potrebno Vaše fizičko ili virtuelno prisustvo, imamo paket koji odgovara Vašem poslovanju.

Poslovna adresa

Gradite svoje poslovanje i razvijajte kredibilitet pomoću virtuelne adrese kompanije na nekoj od preko 4000 lokacija.

  • GlobalVirtuelno prisustvo na svakom mestu.
Od 115 CHF mesečno

Virtuelna kancelarija

Prestižna poslovna adresa, sa javljanjem na telefonske pozive, virtuelnim recepcionerom i pristupom našoj globalnoj mreži poslovnih salona.

  • KancelarijeNaš najpopularniji paket
Od 319 CHF mesečno

Virtuelna kancelarija plus

Sve u našem paketu virtuelnih kancelarija, uz pristup salama za sastanke i 5 dana za kancelarije svakog meseca.

  • ČlanstvoNaš sveobuhvatni paket
Od 409 CHF mesečno

Potrebna Vam je pomoć?

Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

  • Agenti dostupni širom sveta.
  • Razgovarajte o različitim opcijama.
  • Preuzmite personalizovanu ponudu
  • Prijavite se i počnite
Sale za sastanke za svaku namenu, bilo gde u svetu. Dostupnost na sat, na dan ili na period koji Vam je potreban.

Sala za sastanke

Savršena mesta za sastanke, saradnju i intervjue. Dostupno na sat, sa našim timom za podršku u okviru centra.

  • Pošaljite upit sadaIzbor od preko 10.000
Od 49 CHF po satu

Sale za intervjue

Profesionalni privatni prostori za intervjue sa kandidatima, godišnje procene ili vođenje istraživačke grupe.

  • TeamsOstavite pravi utisak
Od 49 CHF po satu

Sala za obuku

Savršeno kada Vam je potreban namenski prostor sa stolovima, belim tablama i ekranima za sesije obuke.

  • No capitalOpremljeno za učenje
Od 49 CHF po satu

Sale za sastanke odbora

Profesionalne kancelarije na zahtev. Savršeno rešenje kada Vam je potrebno da prionete na posao i postignete najbolje rezultate.

  • TeamsImpresivan prostor
Od 49 CHF po satu

Potrebna Vam je pomoć?

Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

  • Agenti dostupni širom sveta.
  • Razgovarajte o različitim opcijama.
  • Preuzmite personalizovanu ponudu
  • Prijavite se i počnite

Sale za sastanke u Lozani

    Voie du Chariot 3

    Voie du Chariot 3 4th floor, Lausanne, 1003, CHE

    Get straight to work at Voie du Chariot 3 in Switzerland’s fifth-largest city in offce space designed to give you room to think. Enjoy light-filled, thoughtfully designed surroundings, with abstract artwork, colourful trinkets and rejuvenating potted plants.

    Find your place in a superb location at the heart of Lausanne, close to bus and metro lines connections. Later, take a break from all that focus and discussion, and explore Lausanne’s many attractions, from its unique museums to an aquarium.

    Privatne kancelarije od489 CHF mesečnoPreuzmite ponudu
    Kancelarije za dnevni rad od169 CHF dnevnoRezervišite odmah

    Place de la Gare 12

    Place de la Gare 12, Lausanne, 1003, CHE

    Get to work in our thoughtfully laid out workspace at Place de la Gare 12. The understated building opens up to reveal colourful touches, and comfortable surroundings to help you focus.

    Focus or catch up with clients in a quiet yet dynamic environment spread over three floors. Come lunchtime, make the most of Main Station’s prime location and try one of the many quality restaurants and cafes close by.

    Privatne kancelarije od589 CHF mesečnoPreuzmite ponudu
    Kancelarije za dnevni rad od159 CHF dnevnoRezervišite odmah

    Rue Saint-Martin 7

    Rue Saint-Martin 7 3rd floor, Lausanne, VD, 1003, CHE

    Pioneering, inspiring, trailblazing. Just three words regularly used to describe the Swiss city of Lausanne – the world’s Olympic Capital. Handed the title in 1994 as a result of its international contributions to sports and research, Lausanne is a creative and determined city which sits alongside Lake Geneva. Regus Lausanne Saint Martin finds itself nestled amongst the hustle and bustle of the city centre, offering a unique workspace for coworking, meeting rooms and office space for adventurous and bold businesses, small or large. Featuring 24-hour access, reliable, business-quality WiFi and comfortable, productive spaces, as well as retail units on the ground floor and a vegetal terrace above for access to the Old Town, this workspace is well-equipped for all eventualities.

    This bold, minimalist building is in the heart of Lausanne, just a short walk away from Bessières metro station, Lausanne train station and numerous bus stops. Restaurants, bars and cafés can be found on every corner in this neighborhood, ready for a quick lunch or a formal meal with clients. Popular points of interest nearby include Le Romandie Concert Hall, Musée de la Chaussure and La Cathédrale de Lausanne, while further south, there’s the opportunity to enjoy lunch on the banks of Lake Geneva, or even a boat ride. Just like many other modern entrepreneurs, you’re sure to be inspired here.

    Privatne kancelarije od539 CHF mesečnoPreuzmite ponudu
    Kancelarije za dnevni rad od149 CHF dnevnoRezervišite odmah

    Chemin du Vuasset 2

    Chemin du Vuasset 2 2nd floor, Préverenges, VD, 1028, CHE

    Sleek, modern and situated in a popular Lausanne suburb, Chemin du Vuasset 2 is the perfect base for ambitious start-ups and established businesses. Travel to and from work simply, with swift access to the A1 and E25, and just a few minutes’ walk from Taudaz bus stop.

    Work productively in natural light from large floor-to-ceiling windows. Enjoy fresh, lakeside air when you need it from the onsite terrace and patio. And with a supermarket on the ground floor, there’s no need to venture far for much-needed provisions.

    Privatne kancelarije od339 CHF mesečnoPreuzmite ponudu
    Kancelarije za dnevni rad od95 CHF dnevnoRezervišite odmah

    Paketi za kancelarije za redovan pristup.

    Članstva za kancelarije omogućavaju pristup lokacijama u svakom većem mestu i gradu. Sa niskim cenama i fleksibilnim uslovima.

    Kancelarije (mesečne cene)

    5 dana236 CHF mesečno
    10 dana387 CHF mesečno
    30 dana613 CHF mesečno

    Pokrili smo teritoriju Lozana

    Just 40 minutes from Geneva International Airport by train, and with rail and road links across Europe, it’s easy to bring clients and colleagues together in Lausanne. Host your guests in one of Switzerland’s most impressive cities in our dedicated meeting rooms.

    Sale za sastanke u Lozani koje su prave za Vas
    Present to Lausanne’s business community in our fully-equipped meeting rooms. Choose an event room, boardroom or training room and book on-demand by the hour. Maximise your impact for any size of audience with the latest videoconferencing software, flipcharts and whiteboards all ready to use. Our friendly on-site support team will be on hand to ensure your day runs smoothly.
    Ili istražite celu mrežu sala za sastanke u Švajcarskoj .

    Odgovori na Vaša pitanja o salama za sastanke u Lozani

    Naš tim je spreman da odgovori na vaša pitanja.
    Iznajmite salu za sastanke u Lozani po ceni od najmanje 49 CHFdo najviše 55 CHF po satu za našu premijum opciju. Naše sale za sastanke sadrže sve što Vam je potrebno za održavanje produktivnih sastanaka, a mogu se rezervisati na sat ili na dan. Možete da ih koristite na način koji odgovara Vašim potrebama: kao sale za konferencije, sale za sastanke upravnog odbora, prostorije za intervjue ili sale za obuku.
    Sve naše sale za sastanke mogu se iznajmljivati na sat ili na dan. Shodno tome, ako Vam je potreban prostor za sastanke na jedan dan, uz našu pomoć možete da pronađete ono koje je savršeno za Vas u Lozani.
    Pronađite idealan prostor za svoj sledeći događaj u Lozani u našem širokom asortimanu sala za sastanke. Ponuda u našim centrima obuhvata veliki broj sala za konferencije, prostorija za intervjue i sala za obuku, a sve su opremljene najnovijim tehnologijama, Wi-Fi mrežom velike brzine i imaju timove za podršku u okviru centra, kako bi se Vaši sastanci neometano odvijali.
    Da, u našim poslovnim centrima možete da rezervišete salu za sastanke za period od najmanje jednog sata do cele nedelje u Lozani. Izvršite rezervaciju onlajn, telefonom ili preko aplikacije Regus.
    Preporučujemo da salu za sastanke rezervišete unapred, kako biste obezbedili da prostor bude dostupan za Vas i Vaše goste. Kada rezervaciju vršite unapred, imate i opciju da prilagodite raspored opreme u prostoru i pobrinete se za ispunjavanje svih zahteva u pogledu keteringa i osveženja.
    Naši prostori su u potpunosti opremljeni modernim nameštajem i opremom za video konferencije pa možete samo da dođete i počnete sa radom. Možemo da se pobrinemo i za to da bele table, table sa listovima, AV ekrani i projektori budu uključeni u Vaš prostor ako Vam to bude potrebno.
    U kompaniji Regus, sale za sastanke se mogu iznajmljivati na sat, čime se obezbeđuje da uvek plaćate samo za vreme i prostor koji su Vam potrebni.
    Ako se Vaš sastanak nepredviđeno produži, možete da produžite zakup prostora na sat, sa dostupnošću na čekanju. Razgovarajte sa našim timom u okviru centra, a mi ćemo pokušati da Vašu rezervaciju prilagodimo Vama i Vašim izmenjenim okolnostima.

    * Sve prikazane cene važe u vreme upita i zasnivaju se na 24-mesečnim ugovorima. Cene podležu izmenama i razlikovaće se u zavisnosti od specifičnih izbora proizvoda i usluga. Cene kancelarijskog prostora i zajedničkog rada obračunavaju se na mesečnom nivou po osobi i zavise od dostupnosti inventara. Važe odredbe i uslovi.