home Icon
  • Francuska
  • Lil
home Icon

Sale za sastanke u Lilu

/Rezervišite na sat/Kompletna usluga
U našim salama za sastanke u Lilu omogućava se savršeno okruženje za razmenu ideja sa kolegama, ostavljanje utiska na klijente ili održavanje produktivnih sesija obuke. Naše prostorije za sastanke mogu se rezervisati na sat ili na dan, a naš tim za podršku u okviru centra može da Vam pomogne u svakom trenutku.
Kako možemo da Vam pružimo podršku u Lilu:
  • bullet IconSale za obuku, prostori za događaje i prostori za konferencije
  • bullet IconRezervišite prostor na sat ili na dan
  • bullet IconKancelarije za dnevni zajednički rad na zahtev i po potrebi
Rezervišite odmah
phone iconIli nas pozovite na broj+44 800 756 2918

Fleksibilan radni prostor projektovan prema Vašim potrebama

Naše fleksibilne i u potpunosti podesive kancelarije za iznajmljivanje dostupne su na sat, dan ili na period koji Vam je potreban.

Privatne kancelarije

Veliki broj potpuno opremljenih kancelarija spremnih za korišćenje, koje sadrže sve što Vam je potrebno za početak rada.

  • calendarMesečno ili godišnje
  • TeamsTimovi svih veličina
Od € 189 po osobi mesečno

Prilagođene kancelarije

Kada standardna rešenja nisu dovoljna. Prilagodite sve aspekte svog prostora, uključujući nameštaj i brendiranje.

  • brandMesečno ili godišnje + prilagođeno
  • TeamsTimovi svih veličina
Od € 189 po osobi mesečno

Kancelarije za dnevni rad

Profesionalne kancelarije na zahtev. Savršeno rešenje kada Vam je potrebno da prionete na posao i postignete najbolje rezultate.

  • 24 hour accessNa sat ili na dan
  • TeamsTimovi svih veličina
Od € 59 po danu

Članstvo za kancelarije

Fleksibilan pristup kancelarijama za dnevni rad, u vreme i na mestu po Vašem izboru, na hiljadama lokacija širom sveta.

  • Flexible payment5, 10 ili neograničen broj dana mesečno
Od € 195 mesečno

Potrebna Vam je pomoć?

Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

  • Agenti dostupni širom sveta.
  • Razgovarajte o različitim opcijama.
  • Preuzmite personalizovanu ponudu
  • Prijavite se i počnite
Rezervišite privremeno radno mesto na dan ili stalno radno mesto na nekoj od više hiljada lokacija.

Rezervisano radno mesto

Iznajmite neograničen broj radnih mesta po potrebi u dinamičnim deljenim kancelarijama. U ponudu su uključene poslovna adresa i opcije za skladištenje.

  • Office deskRezervisani stalni radni prostor
Od € 159 po osobi mesečno

Dnevni zajednički rad

Pristup na zahtev inspirativnim prostorima otvorenog tipa za zajednički rad, tako da je sto na raspolaganju kad god Vam je potreban.

  • 24 hour accessPrivremeno radno mesto po satu ili po danu
Od € 29 po danu

Članstvo za zajednički rad

Češće su Vam potrebna privremena radna mesta? Iznajmite radni sto na 5, 10 ili neograničen broj dana svakog meseca.

  • Flexible paymentPrivremeno radno mesto onoliko često koliko vam je potrebno
Od € 109 mesečno

Potrebna Vam je pomoć?

Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

  • Agenti dostupni širom sveta.
  • Razgovarajte o različitim opcijama.
  • Preuzmite personalizovanu ponudu
  • Prijavite se i počnite
U zavisnosti od toga u kojoj meri je potrebno Vaše fizičko ili virtuelno prisustvo, imamo paket koji odgovara Vašem poslovanju.

Poslovna adresa

Gradite svoje poslovanje i razvijajte kredibilitet pomoću virtuelne adrese kompanije na nekoj od preko 4000 lokacija.

  • GlobalVirtuelno prisustvo na svakom mestu.
Od € 49 mesečno

Virtuelna kancelarija

Prestižna poslovna adresa, sa javljanjem na telefonske pozive, virtuelnim recepcionerom i pristupom našoj globalnoj mreži poslovnih salona.

  • KancelarijeNaš najpopularniji paket
Od € 125 mesečno

Virtuelna kancelarija plus

Sve u našem paketu virtuelnih kancelarija, uz pristup salama za sastanke i 5 dana za kancelarije svakog meseca.

  • ČlanstvoNaš sveobuhvatni paket
Od € 179 mesečno

Potrebna Vam je pomoć?

Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

  • Agenti dostupni širom sveta.
  • Razgovarajte o različitim opcijama.
  • Preuzmite personalizovanu ponudu
  • Prijavite se i počnite
Sale za sastanke za svaku namenu, bilo gde u svetu. Dostupnost na sat, na dan ili na period koji Vam je potreban.

Sala za sastanke

Savršena mesta za sastanke, saradnju i intervjue. Dostupno na sat, sa našim timom za podršku u okviru centra.

  • Pošaljite upit sadaIzbor od preko 10.000
Od € 25 po satu

Sale za intervjue

Profesionalni privatni prostori za intervjue sa kandidatima, godišnje procene ili vođenje istraživačke grupe.

  • TeamsOstavite pravi utisak
Od € 25 po satu

Sala za obuku

Savršeno kada Vam je potreban namenski prostor sa stolovima, belim tablama i ekranima za sesije obuke.

  • No capitalOpremljeno za učenje
Od € 25 po satu

Sale za sastanke odbora

Profesionalne kancelarije na zahtev. Savršeno rešenje kada Vam je potrebno da prionete na posao i postignete najbolje rezultate.

  • TeamsImpresivan prostor
Od € 25 po satu

Potrebna Vam je pomoć?

Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

  • Agenti dostupni širom sveta.
  • Razgovarajte o različitim opcijama.
  • Preuzmite personalizovanu ponudu
  • Prijavite se i počnite

Sale za sastanke u Lilu

    Gare de Lille Flandres

    Gare de Lille Flandres Accès depuis le Hall principal, Place de la Gare, Lille, Nord, 59000, FRA

    Build your business at our offices in Gare de Lille Flandres, the city’s main train station. Travel across France and Europe easily thanks to the location’s high-speed international rail links, and commute hassle free with the area’s excellent public transport connections.

    Impress your clients and visitors with the venue’s modern interior and fully-equipped meeting rooms. And soak up the city’s rich cultural heritage by visiting the Chapelle du Saint Curé d'Ars museum in your downtime.

    Privatne kancelarije od€ 349 mesečnoPreuzmite ponudu
    Kancelarije za dnevni rad od€ 99 dnevnoRezervišite odmah

    Gare Lille Europe

    253 Boulevard de Leeds Immeuble Le Leeds, Lille, Nord, 59777, FRA

    Fast-track your business in Lille, a major transport hub and business centre. Our Gare Lille Europe workspace is close to the city’s international train station, giving you fast and convenient rail travel across France and throughout Europe.

    Give your team the ideal surroundings to do their best work, with bright, modern interiors and comfortable communal areas. After work, relax and unwind in the nearby restaurants or popular Euralille retail complex, featuring over 100 shops.

    Privatne kancelarije od€ 249 mesečnoPreuzmite ponudu
    Kancelarije za dnevni rad od€ 75 dnevnoRezervišite odmah

    594 avenue Willy Brandt

    612 Rue de la chaude rivière Shake Building, Lille, Nord, 59800, FRA

    You’ll stand out from the ordinary when you do business in Lille’s spectacular 594 avenue Willy Brandt. Reinventing the office building and beautifully designed with trees and green terraces throughout, it brings refreshing nature to the city and boosts your wellbeing at work. 594 avenue Willy Brandt has everything you need for business and leisure, including a fitness centre, food court, restaurant, vegetable gardens, shops and a cultural space. It’s the perfect place for creation and collaboration. Discover your flexible and inspiring workspace across the first three designer floors, flooded with natural light, whether you’re looking for private or shared offices or to hire a meeting room in Lille.

    Shake is in the heart of the Euralille hub, at the intersection of high-speed rail lines linking Paris, Brussels and London. There’s parking on-site and it’s just a 10-minute walk from the trains, Metro and buses at Gare de Lille Flandres station. The building offers every amenity but close by you can stroll in the Parc des Dondaines or go swimming at Piscine de Fives. Spark your next big idea at the House of Photography art gallery or Musée de l'Institut Pasteur de Lille, or by taking in a live show at Zenith Arena Lille.

    Privatne kancelarije od€ 259 mesečnoPreuzmite ponudu
    Kancelarije za dnevni rad od€ 79 dnevnoRezervišite odmah

    3 Boulevard de Belfort

    3 Boulevard de Belfort 1er Étage, Lille, Nord, 59000, FRA

    Drive your business forward at our 3 Boulevard de Belfort venue, set in a modern A-class building in the commercial area of Porte de Valenciennes. This popular location is also home to a number of banks, boutiques and restaurants.

    Get to and from the building easily thanks to the nearby metro station, with its convenient connections to Lille’s central stations. Take the opportunity to network in your spare time, with a host of other businesses to be found in the surrounding area.

    Privatne kancelarije od€ 189 mesečnoPreuzmite ponudu
    Kancelarije za dnevni rad od€ 59 dnevnoRezervišite odmah

    Paketi za kancelarije za redovan pristup.

    Članstva za kancelarije omogućavaju pristup lokacijama u svakom većem mestu i gradu. Sa niskim cenama i fleksibilnim uslovima.

    Kancelarije (mesečne cene)

    5 dana€ 195 mesečno
    10 dana€ 329 mesečno
    30 dana€ 499 mesečno

    Pokrili smo teritoriju Lil

    Lille is a major transport hub in the European high-speed rail network, with easy access to Paris, London and Brussels. Welcome guests easily to our professional meeting rooms here for an interview, pitch or workshop, or any kind of business event.

    Sale za sastanke u Lilu koje su prave za Vas
    Get your colleagues and clients together easily in well-connected Lille. Greet them in our modern, fully-equipped meeting rooms, easily bookable by the hour and with everything you need from stationery to videoconferencing technology. Help your training, interviews or conference succeed with the support of our friendly on-site team.
    Ili istražite celu mrežu sala za sastanke u Francuskoj .

    Odgovori na Vaša pitanja o salama za sastanke u Lilu

    Naš tim je spreman da odgovori na vaša pitanja.
    Iznajmite salu za sastanke u Lilu po ceni od najmanje € 25do najviše € 29 po satu za našu premijum opciju. Naše sale za sastanke sadrže sve što Vam je potrebno za održavanje produktivnih sastanaka, a mogu se rezervisati na sat ili na dan. Možete da ih koristite na način koji odgovara Vašim potrebama: kao sale za konferencije, sale za sastanke upravnog odbora, prostorije za intervjue ili sale za obuku.
    Sve naše sale za sastanke mogu se iznajmljivati na sat ili na dan. Shodno tome, ako Vam je potreban prostor za sastanke na jedan dan, uz našu pomoć možete da pronađete ono koje je savršeno za Vas u Lilu.
    Pronađite idealan prostor za svoj sledeći događaj u Lilu u našem širokom asortimanu sala za sastanke. Ponuda u našim centrima obuhvata veliki broj sala za konferencije, prostorija za intervjue i sala za obuku, a sve su opremljene najnovijim tehnologijama, Wi-Fi mrežom velike brzine i imaju timove za podršku u okviru centra, kako bi se Vaši sastanci neometano odvijali.
    Da, u našim poslovnim centrima možete da rezervišete salu za sastanke za period od najmanje jednog sata do cele nedelje u Lilu. Izvršite rezervaciju onlajn, telefonom ili preko aplikacije Regus.
    Preporučujemo da salu za sastanke rezervišete unapred, kako biste obezbedili da prostor bude dostupan za Vas i Vaše goste. Kada rezervaciju vršite unapred, imate i opciju da prilagodite raspored opreme u prostoru i pobrinete se za ispunjavanje svih zahteva u pogledu keteringa i osveženja.
    Naši prostori su u potpunosti opremljeni modernim nameštajem i opremom za video konferencije pa možete samo da dođete i počnete sa radom. Možemo da se pobrinemo i za to da bele table, table sa listovima, AV ekrani i projektori budu uključeni u Vaš prostor ako Vam to bude potrebno.
    U kompaniji Regus, sale za sastanke se mogu iznajmljivati na sat, čime se obezbeđuje da uvek plaćate samo za vreme i prostor koji su Vam potrebni.
    Ako se Vaš sastanak nepredviđeno produži, možete da produžite zakup prostora na sat, sa dostupnošću na čekanju. Razgovarajte sa našim timom u okviru centra, a mi ćemo pokušati da Vašu rezervaciju prilagodimo Vama i Vašim izmenjenim okolnostima.

    * Sve prikazane cene važe u vreme upita i zasnivaju se na 24-mesečnim ugovorima. Cene podležu izmenama i razlikovaće se u zavisnosti od specifičnih izbora proizvoda i usluga. Cene kancelarijskog prostora i zajedničkog rada obračunavaju se na mesečnom nivou po osobi i zavise od dostupnosti inventara. Važe odredbe i uslovi.