Sale za sastanke
hold business meetings

Sale za sastanke

Verovatno postoji više hiljada uslova koje bi neko Vaše mesto trebalo da ispuni. Srećom, u ponudi imamo širok izbor od preko 10.000 sala za sastanke. Od malih prostorija do sala za sastanke upravnih odbora i velikih sala za konferencije. Rezervišite salu za sastanke koja Vam je potrebna, na neograničeno vreme i za samo nekoliko minuta.

Rezervišite onlajn

Calender is mounting

Karakteristike

  • Meeting roomOpcije prostorija za sve vrste sastanaka
  • GlobalViše od 10.000 sala za sastanke širom sveta
  • Meeting roomKompletna usluga i potpuna opremljenost
  • business addressTrenutno onlajn rezervisanje
  • Video conferencingIT podrška, AV oprema i WiFi

    Prostor za sastajanje, deljenje i saradnju

    Sale za sastanke za svaku namenu, bilo gde u svetu. Dostupnost na sat, na dan ili na period koji Vam je potreban.

    Sala za sastanke

    Savršena mesta za sastanke, saradnju i intervjue. Dostupno na sat, sa našim timom za podršku u okviru centra.

    • Pošaljite upit sadaIzbor od preko 10.000
    Od £ 15 po satu

    Sale za intervjue

    Profesionalni privatni prostori za intervjue sa kandidatima, godišnje procene ili vođenje istraživačke grupe.

    • TeamsOstavite pravi utisak
    Od £ 15 po satu

    Sala za obuku

    Savršeno kada Vam je potreban namenski prostor sa stolovima, belim tablama i ekranima za sesije obuke.

    • No capitalOpremljeno za učenje
    Od £ 15 po satu

    Sale za sastanke odbora

    Profesionalne kancelarije na zahtev. Savršeno rešenje kada Vam je potrebno da prionete na posao i postignete najbolje rezultate.

    • TeamsImpresivan prostor
    Od £ 15 po satu

    Potrebna Vam je pomoć?

    Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

    • Agenti dostupni širom sveta.
    • Razgovarajte o različitim opcijama.
    • Preuzmite personalizovanu ponudu
    • Prijavite se i počnite

    Sale za sastanke za svaku namenu

    Naš širok izbor sala za sastanke podrazumeva da možete da iznajmite savršenu prostoriju na bilo kojoj našoj lokaciji u skladu sa svojim potrebama. Imamo velike sale za sastanke upravnih odbora i sale za konferencije u kojima možete da organizujete događaje, kao i intimnije prostore u kojima možete da intervjuišete kandidate, sarađujete sa svojim timom ili impresionirate klijente. Imamo čak i namenske prostore za obuke, profesionalno opremljene svim resursima koji su Vam potrebni.

    • Meeting roomPotpuno opremljene sale za sastanke bilo koje veličine, po satu, danu ili koliko god Vam je potrebno
    • airport locationIznajmite sale za sastanke u bilo kom većem mestu, gradu ili transportnom čvorištu (uključujući aerodrome)
    • Event spaceSale za događaje, za sastanke upravnog odbora, za obuku, za intervjue i još mnogo toga
    • Business loungeUdobno i profesionalno, sa rasporedom i nameštajem koji mogu da se prilagode
    • appRezervišite 10.000+ sala za sastanke preko aplikacije Regus, unapred ili tog dana
    • Office spaceNaš iskusni tim je tu da Vam pomogne da rezervišete savršen prostor

    Pogodnosti iznajmljivanja sale za sastanke

    Ako iznajmite salu za sastanke, mi ćemo se pobrinuti da dobijete sve što Vam je potrebno. Obavestite nas ako Vam bude potrebna dodatna oprema i mi ćemo sve organizovati u Vaše ime. Naš tim u okviru centra pripremiće Vaš prostor i obezbediti da sve protekne bez problema, a ljubazno će dočekivati i Vaše goste na recepciji.

    • SkytvTelevizori sa ravnim ekranima, projektori, bele table i table sa listovima
    • breakout areaPristupite prostorima za pauze po potrebi
    • Design OfficeKonfigurišite salu za sastanke na svoj način
    • Coffee barAparat za kafu u stilu prave „barista“ kafe koja se plaća po utrošku u svakoj sali
    • wifiWiFi poslovne klase i tehnička oprema
    • Coffee machineDostupna je opcionalna usluga za ketering

    Sale za sastanke projektovane za uspeh

    Naše sale za sastanke su osmišljene tako da omoguće uspeh – bez obzira na to da li prodajete ideju postojećem klijentu ili želite da impresionirate nekog novog. Mi ćemo obezbediti da Vaše sesije obuke, sastanci upravnog odbora, intervjui i konferencije proteknu sa što manje problema i omogućiti Vam prostor, rešenja i podršku koji su Vam potrebni.

    • Meeting roomIznajmite sale za sastanke bliže kancelarijama klijenata
    • Video conferencingEfikasno održavajte prezentacije uz pomoć profesionalnih AV uređaja
    • Organizujte redovne sesije saradnje sa svojim timom
    • Impresionirajte vrhunske talente udobnim salama za intervjue
    • Meeting roomOdržavajte efektivne sastanke odbora i rukovodstva van lokacije
    • flexibleNapravite koristan dodatni prostor za svoje poslovanje

    Sale za sastanke spremne za korišćenje

    Rezervišite neku od naših sala za sastanke i dobićete pristup širokom asortimanu usluga i rešenja koji će omogućiti uspeh Vaših sastanaka ili događaja, od keteringa do audiovizuelne opreme. Rezervišite unapred, a mi ćemo se pobrinuti da sve bude na svom mestu i spremno za korišćenje zakazanog dana.

    Rezervišite salu za sastanke >

    Odgovori na Vaša pitanja o salama za sastanke

    Naš tim je spreman da odgovori na vaša pitanja.
    Pošaljite upit sada
    Sve naše sale za sastanke mogu da se rezervišu na sat i imaju opremu koja će pomoći da se Vaša sesija nesmetano odvija, uključujući belu tablu ili tablu sa listovima. Naš tim u centru će dočekivati Vaše goste i obezbediti da imate sve što Vam je potrebno i prostoriju nameštenu baš onako kako želite . Sve naše prostorije imaju tehnologiju konferencijskih telefona poslovne klase, uključujući internet velike brzine, sa ekranima i projektorima dostupnim po potrebi.
    Kada pravite rezervaciju, možete da izaberete da dodate čaj i kafu za Vaš sastanak i svu opremu za prezentacije ili video konferencije koja Vam je potrebna. Možemo da Vam organizujemo i ketering – samo nas obavestite najmanje 24 sata ranije. Ako Vam je potrebna bilo kakva tehnička podrška, možemo organizovati da Vam naš tim u centru pomogne da postavite AV opremu i obezbedi sve usluge štampanja, skeniranja i administrativne usluge koje su Vam potrebne.
    Možete da rezervišete salu onlajn, ili preuzmete našu aplikaciju i rezervišete salu dok ste u pokretu. A ako Vam je potrebna naša pomoć oko pronalaženja savršenog prostora za neki događaj, obratite nam se kako bi Vam naši iskusni savetnici pomogli da pronađete idealan prostor i organizovali da ga pogledate ako želite.
    Svi naši prostori mogu da se prilagođavaju, pa možete da konfigurišete prostoriju tako da ona odgovara zahtevima Vašeg poslovanja. Ukoliko tražite nešto konkretno, obavestite nas prilikom rezervacije ili se obratite timu u centru unapred i rado ćemo Vam pomoći.
    Da, naš ljubazni tim će dočekati Vaše goste na recepciji i uputiti ih u Vašu salu za sastanke. Oni će takođe pripremiti Vašu salu i biti na raspolaganju kako bi obezbedili da tog dana sve nesmetano funkcioniše.
    Možemo da se pobrinemo za to da se Vaši gosti osveže hranom ili pićem – kao i čajem i kafom kada napravite rezervaciju. Naš tim u centru može da organizuje i ketering prema Vašim zahtevima – samo nas obavestite najmanje 24 sata pre sastanka.
    Ako nema više rezervacija posle Vaše, možete koristiti salu za sastanke onoliko dugo koliko želite tog dana – ažuriraćemo vreme odjavljivanja i troškove.
    Slobodno možete da sačekate na recepciji do 30 minuta pre početka rezervisanog termina za salu za sastanke. Možda ćete moći da uđete u salu i pre rezervisanog termina ako nema drugih rezervacija – porazgovarajte sa timom recepcionera u radnom prostoru koji ste izabrali.
    Rezervaciju sale za sastanke možete otkazati besplatno ako to učinite u roku od dva sata od pravljenja rezervacije, ili više od 20 radnih dana pre termina rezervisanog za korišćenje sale.
    – Ako otkažete rezervaciju sale do 4 radna dana pre rezervisanog termina, platićete pun iznos naknade.
    – Ako otkažete salu za sastanke rezervisanu za 11–20 osoba dostavljanjem obaveštenja najkasnije 9 dana ranije, platićete pun iznos naknade.
    – Ako otkažete salu za sastanke rezervisanu za više od 21 osobe dostavljanjem obaveštenja najkasnije 19 dana ranije, platićete pun iznos naknade.

    * Sve prikazane cene važe u vreme upita i zasnivaju se na 24-mesečnim ugovorima. Cene podležu izmenama i razlikovaće se u zavisnosti od specifičnih izbora proizvoda i usluga. Cene kancelarijskog prostora i zajedničkog rada obračunavaju se na mesečnom nivou po osobi i zavise od dostupnosti inventara. Važe odredbe i uslovi.