home Icon
  • Severna Karolina
  • Šarlot
home Icon

Zajednički rad u Šarlotu

/Zajednica koja se razvija/Work anywhere
Radite zajedno sa profesionalnim istomišljenicima u našim živopisnim prostorima za zajednički rad u Šarlotu, sa prostorijama za pauze i događajima umrežavanja u kojima se podstiču saradnja i razvoj. Svratite i iznajmite privremeni radni sto u prostoru otvorenog tipa, ili rezervišite stalno radno mesto u deljenoj kancelariji.
Kako možemo da Vam pružimo podršku u Šarlotu:
  • bullet IconFiksna radna mesta za pristup 24 sata dnevno i 7 dana nedeljno
  • bullet IconČlanstva za zajednički rad za redovan pristup
  • bullet IconKancelarije za dnevni zajednički rad na zahtev i po potrebi
Preuzmite ponudu
phone iconIli nas pozovite na broj+44 20 3839 9912

Fleksibilan radni prostor projektovan prema Vašim potrebama

Naše fleksibilne i u potpunosti podesive kancelarije za iznajmljivanje dostupne su na sat, dan ili na period koji Vam je potreban.

Privatne kancelarije

Veliki broj potpuno opremljenih kancelarija spremnih za korišćenje, koje sadrže sve što Vam je potrebno za početak rada.

  • calendarMesečno ili godišnje
  • TeamsTimovi svih veličina
Od $ 265 po osobi mesečno

Prilagođene kancelarije

Kada standardna rešenja nisu dovoljna. Prilagodite sve aspekte svog prostora, uključujući nameštaj i brendiranje.

  • brandMesečno ili godišnje + prilagođeno
  • TeamsTimovi svih veličina
Od $ 265 po osobi mesečno

Kancelarije za dnevni rad

Profesionalne kancelarije na zahtev. Savršeno rešenje kada Vam je potrebno da prionete na posao i postignete najbolje rezultate.

  • 24 hour accessNa sat ili na dan
  • TeamsTimovi svih veličina
Od $ 75 po danu

Članstvo za kancelarije

Fleksibilan pristup kancelarijama za dnevni rad, u vreme i na mestu po Vašem izboru, na hiljadama lokacija širom sveta.

  • Flexible payment5, 10 ili neograničen broj dana mesečno
Od $ 225 mesečno

Potrebna Vam je pomoć?

Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

  • Agenti dostupni širom sveta.
  • Razgovarajte o različitim opcijama.
  • Preuzmite personalizovanu ponudu
  • Prijavite se i počnite
Rezervišite privremeno radno mesto na dan ili stalno radno mesto na nekoj od više hiljada lokacija.

Rezervisano radno mesto

Iznajmite neograničen broj radnih mesta po potrebi u dinamičnim deljenim kancelarijama. U ponudu su uključene poslovna adresa i opcije za skladištenje.

  • Office deskRezervisani stalni radni prostor
Od $ 219 po osobi mesečno

Dnevni zajednički rad

Pristup na zahtev inspirativnim prostorima otvorenog tipa za zajednički rad, tako da je sto na raspolaganju kad god Vam je potreban.

  • 24 hour accessPrivremeno radno mesto po satu ili po danu
Od $ 35 po danu

Članstvo za zajednički rad

Češće su Vam potrebna privremena radna mesta? Iznajmite radni sto na 5, 10 ili neograničen broj dana svakog meseca.

  • Flexible paymentPrivremeno radno mesto onoliko često koliko vam je potrebno
Od $ 119 mesečno

Potrebna Vam je pomoć?

Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

  • Agenti dostupni širom sveta.
  • Razgovarajte o različitim opcijama.
  • Preuzmite personalizovanu ponudu
  • Prijavite se i počnite
U zavisnosti od toga u kojoj meri je potrebno Vaše fizičko ili virtuelno prisustvo, imamo paket koji odgovara Vašem poslovanju.

Poslovna adresa

Gradite svoje poslovanje i razvijajte kredibilitet pomoću virtuelne adrese kompanije na nekoj od preko 4000 lokacija.

  • GlobalVirtuelno prisustvo na svakom mestu.
Od $ 59 mesečno

Virtuelna kancelarija

Prestižna poslovna adresa, sa javljanjem na telefonske pozive, virtuelnim recepcionerom i pristupom našoj globalnoj mreži poslovnih salona.

  • KancelarijeNaš najpopularniji paket
Od $ 159 mesečno

Virtuelna kancelarija plus

Sve u našem paketu virtuelnih kancelarija, uz pristup salama za sastanke i 5 dana za kancelarije svakog meseca.

  • ČlanstvoNaš sveobuhvatni paket
Od $ 235 mesečno

Potrebna Vam je pomoć?

Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

  • Agenti dostupni širom sveta.
  • Razgovarajte o različitim opcijama.
  • Preuzmite personalizovanu ponudu
  • Prijavite se i počnite
Sale za sastanke za svaku namenu, bilo gde u svetu. Dostupnost na sat, na dan ili na period koji Vam je potreban.

Sala za sastanke

Savršena mesta za sastanke, saradnju i intervjue. Dostupno na sat, sa našim timom za podršku u okviru centra.

  • Pošaljite upit sadaIzbor od preko 10.000
Od $ 25 po satu

Sale za intervjue

Profesionalni privatni prostori za intervjue sa kandidatima, godišnje procene ili vođenje istraživačke grupe.

  • TeamsOstavite pravi utisak
Od $ 25 po satu

Sala za obuku

Savršeno kada Vam je potreban namenski prostor sa stolovima, belim tablama i ekranima za sesije obuke.

  • No capitalOpremljeno za učenje
Od $ 25 po satu

Sale za sastanke odbora

Profesionalne kancelarije na zahtev. Savršeno rešenje kada Vam je potrebno da prionete na posao i postignete najbolje rezultate.

  • TeamsImpresivan prostor
Od $ 25 po satu

Potrebna Vam je pomoć?

Dogovorite direktan poziv sa profesionalnim savetnikom.

  • Agenti dostupni širom sveta.
  • Razgovarajte o različitim opcijama.
  • Preuzmite personalizovanu ponudu
  • Prijavite se i počnite

Zajednički rad u Šarlotu

    101 North Tryon Street

    101 N. Tryon St. Suite 600, Charlotte, NC, 28120, USA

    Our 101 North Tryon Street center has the ideal mix of flexible work spaces and meeting rooms to suit any growing business. Situated in downtown Charlotte, Our workspace is designed to spark innovation and collaboration. Connect with like-minded entrepreneurs over a barista-brewed cup of coffee or healthy lunch. All without ever leaving your office.

    Charlotte’s vibrant business district puts restaurants, shopping and entertainment at your fingertips. Explore exciting opportunities to kindle your entreprenurial spirit and discover new ideas. Plug into our energy and watch your world accelerate.

    Privatne kancelarije od$ 319 mesečnoPreuzmite ponudu
    Kancelarije za dnevni rad od$ 99 dnevnoRezervišite odmah

    128 S.Tryon

    128 S. Tryon Street Floors 18 and 19, Charlotte, NC, 28202, USA

    Enjoy the freedom to work however suits you best at our modern coworking offices. 128 S Tryon Street sits right in the heart of Charlotte, the most populous city in North Carolina and one of the USA’s fastest-growing metro areas. Start and end your day with an ultra-convenient commute, thanks to the number of public transport options nearby. Catch the bus from 4th Street & Church Street Bus Stop, just 45 metres from the office, or travel by train from 9th Street Train Station, a 1km walk away. The office also has secure storage for bicycles and scooters.

    Impress guests and gain a professional edge with your own office space at 128 S Tryon Street. The building boasts a contemporary, eye-catching style, with thoughtful design and natural light on all sides. On the inside, a recently renovated lobby makes an instant impression, leading to our stylish offices that continue the contemporary look and feel. Choose from shared open-plan spaces, private suites, and meeting rooms, all fully furnished and kitted out with the latest tech. Network with like-minded professionals in our comfortable breakout areas and build rapport over a fresh cup of coffee in our well-stocked kitchen.

    Privatne kancelarije od$ 265 mesečnoPreuzmite ponudu
    Kancelarije za dnevni rad od$ 79 dnevnoRezervišite odmah

    525 North Tryon Street

    525 North Tryon Street Fourth Ward, Suite 1600, Charlotte, NC, 28202, USA

    Designed by world-renowned architect firm, Odell Associates, 525 North Tryon Street office space on the 16th floor offers stunning views of the Charlotte skyline. With facilities such as an onsite gym, coffee/sandwich bars and convenient underground parking, you’ll never want to leave the office.

    On the doorstep lies North Carolinian staples such as the Bank of American Stadium and the Charlotte Convention Center. Located at the heart of Charlotte, this office has everything you may need within easy reach.

    Privatne kancelarije od$ 335 mesečnoPreuzmite ponudu
    Kancelarije za dnevni rad od$ 99 dnevnoRezervišite odmah

    307 West Tremont Avenue

    307 West Tremont Avenue Suite 200, Charlotte, NC, 28203, USA

    307 West Tremont Avenue offers an inspiring office space in the heart of Charlotte. Spark your best ideas in our flexible workspace and meeting rooms equipped to suit your business as it grows. Start working quickly and efficiently with super-fast, unlimited WiFi. Plug into our dynamic community of like-minded professionals and watch your world accelerate.

    Tap into the energy of Charlotte’s liveliest neighborhood. Collaborate with colleagues over a healthy lunch at chef-driven restaurants. Take a break and refresh your mind in the beautiful courtyard within steps of your workspace. With the LYNX light rail just two blocks away, you can access neighboring areas with ease and discover new, exciting opportunities.

    Privatne kancelarije od$ 499 mesečnoPreuzmite ponudu
    Kancelarije za dnevni rad od$ 139 dnevnoRezervišite odmah

    Paketi za kancelarije za redovan pristup.

    Članstva za kancelarije omogućavaju pristup lokacijama u svakom većem mestu i gradu. Sa niskim cenama i fleksibilnim uslovima.

    Kancelarije (mesečne cene)

    5 dana$ 225 mesečno
    10 dana$ 319 mesečno
    30 dana$ 549 mesečno

    Pokrili smo teritoriju Šarlot

    Home to a diverse range of businesses from energy to finance, Charlotte boasts an extensive list of businessmen and women. Whatever your area of business, our collaborative Coworking spaces allow you to work, network and learn with Charlotte’s esteemed personnel.

    Zajednički rad u Šarlotu koji je pravi za Vas
    Expanding your business requires making new connections. Our diverse range of Coworking options allow your business to meet the right contacts, learning from a wide array of industries. With shared offices and hot desking solutions available on a variety of contracts, we afford your business with the flexibility it needs to thrive. Enjoy a comfortable and sociable environment whilst getting the job done.
    Ili istražite celu mrežu prostora za zajednički rad u Severnoj Karolini .

    Odgovori na Vaša pitanja o zajedničkom radu u Šarlotu

    Naš tim je spreman da odgovori na vaša pitanja.
    Pridružite se zajednici profesionalaca koja se razvija uz korišćenje naših živopisnih prostora za zajednički rad u Šarlotu. Cene iznajmljivanja radnog mesta u deljenom radnom prostoru kreću se u rasponu od $ 219 do $ 409 po osobi mesečno. Ove cene se zasnivaju na cenama sa veb sajta Regus.com i ugovoru na 24 meseca. Stvarna cena će zavisiti od broja osoba, uslova ugovora, konkretne lokacije za zajednički rad i dostupnosti.
    Druga je mogućnost da za pojedince i timove svih veličina kupite članstvo za zajednički rad, koje Vam omogućava pristup bilo kojem našem prostoru za zajednički rad na 5, 10 ili neograničen broj dana korišćenja mesečno. Da biste kupili članstvo za pojedince, možete da kliknete ovde, ili se obratite nama ako je reč o zahtevima u pogledu većeg broja osoba
    Da, možete da koristite deljeni radni prostor u Šarlotu na duže ili kraće vreme, u skladu sa svojim potrebama. Iznajmite prostor za zajednički rad za period od jednog sata do jednog dana.
    U našim centrima možete da iznajmite rezervisano radno mesto koje je namenjeno samo Vama, ili možete da navratite i iznajmite privremeno radno mesto na zahtev u Šarlotu.
    Ne postoje minimalni uslovi iznajmljivanja dok koristite naše prostore za zajednički rad. Možete da koristite prostor za zajednički rad u bilo kom našem centru širom sveta na najmanje jedan sat, ili možete da iznajmite rezervisano radno mesto u neograničenom periodu u skladu sa potrebama. Ako želite još više fleksibilnosti, naše članstvo za zajednički rad omogućava Vam pristup stolovima za zajednički rad na dan , odnosno na pet, deset ili neograničen broj dana mesečno.
    Ako iznajmljujete rezervisano radno mesto u Šarlotu, nema potrebe da rezervaciju vršite unapred. Međutim, ako Vam više odgovara privremeno radno mesto, bilo bi dobro da prostor rezervišete preko aplikacije Regus, onlajn ili telefonom, kako biste bili sigurni da je prostor dostupan.
    Dostupne su dve opcije za zajednički rad u Šarlotu: rezervisana ili privremena radna mesta. Ako iznajmite rezervisano radno mesto u deljenoj kancelariji, Vi i Vaš tim ćete svakog dana sedeti u istom prostoru, što će Vam omogućiti da radite i sarađujete u zajedničkom okruženju. Alternativna mogućnost iznajmljivanja rezervisanih radnih mesta omogućava Vam slobodu da radite svakog dana na drugom mestu, a plaćate samo za vreme i prostor koje koristite.
    Da, možete da iznajmite privremeno radno mesto u svakom našem centru u Šarlotu. Izvršite rezervaciju preko aplikacije Regus, a zatim dođite i pridružite se deljenom okruženju koje se razvija i sadrži sve što Vam je potrebno za rad, uključujući WiFi mrežu velike brzine, prostorije za pauze i ergonomski nameštaj.
    Naši timovi u okviru centra sa zadovoljstvom će Vas povesti u obilazak bilo kog našeg poslovnog centra i informisaće Vas o našim uslugama i sadržajima. Da biste dogovorili obilazak, obratite se svom lokalnom centru ili napravite onlajn rezervaciju radi organizovanja ture.
    Pomoću članstva za zajednički rad možete da pronađete mesto za saradnju i razvoj. Pristupajte našoj globalnoj mreži deljenih kancelarija i koristite stolove za zajednički rad na bilo kom mestu u svetu. Zahvaljujući internetu poslovne klase, telekomunikacijama, ergonomskom nameštaju, kao i kancelarijama i salama za sastanke koje mogu da se rezervišu i dostupni su u našim poslovnim centrima, članstvo za zajednički rad olakšaće Vam mogućnost da radite na sopstveni način gde god da se nalazite. U okviru članstva za zajednički rad moći ćete da koristite i pristupe poslovnim salonima i događajima umrežavanja, kao i da dobijate ekskluzivne pogodnosti od naših partnera u oblasti zdravlja i stila života.

    * Sve prikazane cene važe u vreme upita i zasnivaju se na 24-mesečnim ugovorima. Cene podležu izmenama i razlikovaće se u zavisnosti od specifičnih izbora proizvoda i usluga. Cene kancelarijskog prostora i zajedničkog rada obračunavaju se na mesečnom nivou po osobi i zavise od dostupnosti inventara. Važe odredbe i uslovi.