Call
Regus

Kontaktirajte nas danas

Pozovite: +381 11 715 68 02

Pošaljite nam poruku putem e-pošte Rezervišite obilazak Kreirajte nalog Prijava

Razgovarajte s našim timom+381 11 715 68 02

Pošaljite nam poruku putem e-pošte Preuzmite našu aplikaciju

Zašto da odaberete Regus kancelariju?

Opremljene kancelarije

Zajednički rad je dostupan u preko 3000 poslovnih centara širom sveta.

Svi sadržaji uključeni u cenu

Nema potrebe da iznajmljujete celu kancelariju; iznajmite onoliko radnih stolova koliko vam treba, onoliko vrema koliko vam treba. Zajednički rad je dostupan čak i na sat.

Povećajte veličinu

Nije potrebno nikakvo uređivanje: na raspolaganju su vam komunalne usluge i oprema uključujući vaš sopstveni radni sto i lični telefon. Samo se pojavite i prionite na posao.

Privremene kancelarije

Organizujte kancelariju kao projektni biro i otkažite svoj plan mesec dana unapred.

Odaberite svoju vrstu kancelarijskog prostora:

Kancelarija sa prozorom

Privatan kancelarijski prostor sa pogledom, dostupan u svim našim centrima.

od 755,00 RSD
po osobi po danu
Tražite ponudu

Unutrašnja kancelarija

Standardna Regus kancelarija, bez pogleda; naš najpovoljniji kancelarijski prostor.

od 708,00 RSD
po osobi po danu
Tražite ponudu

Kancelarijski salon

Kombinacija kancelarije i sobe za sastanke; obično sadrži dva radna stola i sto za sastanke.

Tražite ponudu

Zajednički rad

Radni sto u zajedničkoj kancelarijskoj sredini, sa pravilom o zauzimanju deljenih stolova po principu "ko prvi dođe, prvi je uslužen".

od 658,00 RSD
po osobi po danu
Tražite ponudu

Ili pretražite lokaciju

Svi sadržaji uključeni u cenu

Platite jednu cenu za potpuno opremljenu kancelariju, uključujući nameštaj, WiFi, telefone, račune za komunalne usluge i recepciju.

Posebno treba da platite samo potrošnu robu kao što su kafa, kopije i pozivi.

Povećavanje po potrebi

  • Koristite i platite samo onaj prostor koji Vam je potreban
  • Započnite sa malim prostorom, dodajte još prostora i radnih mesta sa uvećavanjem vašeg poslovanja

Prilagodite svoju kancelariju

  • Nameštaj, raspored i ukrasi prilagođeni vašim potrebama

Globalno prisustvo

  • Uključeno besplatno Businessworld Gold članstvo
  • Pristup našim salonima za sastanke širom sveta

Administrativne usluge

  • Recepcija, upravljanje poštom i primanje poziva uključeni u cenu
  • Dostupna pomoć u administrativnim poslovima kao što su slanje pošte i kopiranje

Tehnologija

  • Siguran internet poslovne klase, WiFi, telefonski uređaji i linije
  • Korišćenje 50 million WiFi „hotspot“ centara širom sveta

Radni prostor

  • Moderan, ergonomičan kancelarijski nameštaj
  • Profesionalan poslovni ambijent
  • Pogodne lokacije u mestima u kojima poslujete
  • Upotreba zajedničke sale za sastanke na sat

Sadržaji

  • Usluge recepcionera koji dočekuje goste
  • Zajednička kuhinja sa aparatima za čaj i kafu
  • Poslovni salon i manji prostor za odmor
  • Svi troškovi komunalija su uključeni
  • Čišćenje i održavanje kancelarije
  • Pristup štampaču, skeneru i fotokopir aparatu

Prednosti

  • Ekskluzivan pristup programu Regusovog tržišta sa popustima koje nude vodeći brendovi
  • Redovni kalendar događaja i aktivnosti zajednice Regus
  • Regus aplikacija za rezervisanje poslovnog prostora i još mnogo toga

Upravljajte svime gde god da se nalazite

Preuzmite Regus aplikaciju na Apple App Store ili Google Play.

    

Hajde da počnemo

Čime god da se bavite, koliki god da je Vaš budžet, pomoći ćemo Vam da pronađete odgovarajući radni prostor.

Hajde da počnemo

Čime god da se bavite, koliki god da je Vaš budžet, pomoći ćemo Vam da pronađete odgovarajući radni prostor.

Ovaj sajt koristi kolačiće u cilju poboljšanja Vašeg doživljaja sajta. Pravila o korišćenju kolačića